• Min tur

Clearblue advanced fertilitetsmonitor.

På dag 24 fick jag maximal :) Kände av ägglossning under morgonen. Har haft molande värk i 4 dagar nu. Har aldrig känt av äl så tydligt som denna gången :) Hoppas på att det är ett stort fint moget ägg som släpptes!

• Min tur

Hej alla! Sedan 9 dagar tillbaka har jag haft molande värk i livmodern. Var gravid för 2 år sedan som slutade i mf i v 6 och jag känner igen denna värken från den tiden. Har Sveriges kortaste stubin just nu och mina bröst.... OH MY! Provade bh idag för jag känner att mina gamla sitter illa. Har haft 80F i många år. Idag kunde jag inte ens ha 80G. Större kupa kunde jag inte finna just på den affären jag va på idag.

BIM om exakt en vecka. Dagarna kommer gå såååååå jävla långsamt!

• Min tur

Du ställer in en ny cykel och ställer testintervallet så det matchar den tiden du vill testa. Vänta nån minut sen in med grav testet. Är det negativt går du tillbaka o tar bort den nya cykeln. Då ställs monitorn tillbaka till den infon som fanns tidigare :)

• Min tur

På onsdag eller torsdag bör min monitor börja räkna ner till mens. BIM på lördag. Gjorde ett testa tidigt i lördags med ingen skymt av ett plus :/ Har inte fått spottings ännu, brukar komma en vecka innan mens. Har en så märklig lugn känsla i kroppen typ som att "det är självklart att jag är gravid". Nu behöver "bara" testen visa det oxå. :)

• Min tur

2 dagar till mens. Idag lite blod på livmoderhalstappen, den sitter extremt lågt på mig så den kommer jag åt granska ofta.

Riktigt jävla nere. Trodde verkligen att det tagit sig denna gången. Vill bara kräkas på det!

• Min tur

Trodde verkligen att det tagit sig denna månad. Men igår kom mensen. Så nu börjar vi om, igen.

Försök nr 14.... Hoppas verkligen jag får en tidig äl denna gången. Förra Maximal kom på dag 24... Apalång tid att vänta på den.

• Min tur
    Maldoror skrev 2016-10-27 10:19:51 följande:

Jag plussade idag. Känner mig helt ställd. Och såklart livrädd för MF. Nu hoppas jag att ni andra får plussa snart också. Stor kram till er!

Så glad för din skull! Gjorde du testet med monitorn? Njut av ditt lilla frö i magen!
  • Min tur

Hög idag på cd 11. Hoppas innerligt att vi får Maximal typ onsdag eller söndag. Vi kommer ha huset fullt av gäster fredag-söndag. Kan ge mig fan på att äl sker under helgen. Vi får be gästerna ta en runda ner till affären eller nåt sådant så vi kan få till det ;)
  • Min tur

Hur går det för alla? Jag är idag på dag 16 och hela min kropp skriker ÄGGLOSSNING! Huvudvärk, äl-värk, illamående och trådiga flytningar. Det kommer med stor sannolikhet slå om till Maximal i eftermiddag när jag testar. Problemet är att vi har hela huset fullt med gäster. Sambon känner sig inte bekväm med att ta en snabbis ikväll.... Jag får väl köra lite förspel under hela dagen och få honom på andra tankar ;) Det bästa hade ju helt klart varit om Maximal väntar till imorgon med att dyka upp :)

Svar på tråden Clearblue advanced fertilitetsmonitor.