Clearblue advanced fertilitetsmonitor.
Har precis startat upp min monitor och kommer att börja testa fr.o.m. Fredag :) spännande detta!!
Har precis startat upp min monitor och kommer att börja testa fr.o.m. Fredag :) spännande detta!!
Min tur
Jag förstår detta!! Vi vill med ha en liten lagom till nästa sommar så vi försöker för fullt med.. Men man blir ju galen när mensen kommer om och om igen och då har ni ju behövt det ytterligare några månader mer än oss så förstår att ett + är efterlängtat :)
Har med en ganska lång cykel brukar ligga på 34 dagar.. Önskar man hade kortare så man hade fler chanser! Men det är ju inget man kan styra..
Okej då är det ett litet tag kvar till BIM för dig med!
Håller tummarna att det visar högt och sen MAX snart :)
Jaaa man blir galen ju.. Vill bara testa testa!!
Min Menstration slutade i förrgår och igår sa monitorn att det var låg och idag när jag testade så stod det hög.
men det känns jättekonstigt att bara på 24 timmar slå runt så eller är det normalt?
AniCase:
Ja jag läste att man kan bli gravid även om den bara visar hög! Så vi håller tummarna :)
Kram
Idag slog monitorn över till Hög. Sambon är iväg med jobbet till imorgon kväll, så det blir att invänta honom sen ska vi jaga ägg :)
Detta stod igår på monitorn och samma sak idag,
Ni som testat är det bäst att testa på morgonen eller eftermiddagen för att få ett bra resultat. :)
Japp det är första månaden jag använder den så har inte helt lärt mig ännu men får väl se hur det utvecklas.
Jag brukar testa olika tider men alltid på morgonen så det är morgonurinet jag använder mig av.
Apparna jag har om ägglossning säger att det skall ske runt den 10 så vi får väl se hur det blir då antar jag, man blir bara lire rädd när man läser om LH värde och börjar cirkulera i att det kanske är något fel på dem eller så :P
Idag på cykeldag 16 fick jag Maximal på monitorn. Förra cykeln fick jag Maximal på cykeldag 18.
Fick till en äggjakt igår kväll. Får bli att jaga ägg nu ett par dagar sedan den långa väntan på BIM.
Förra cykeln va jag näst intill övertygad om att jag var gravid. Men icke då. Denna äl har jag fått ordentligt mycket finnar, har nån enstaka finne ibland. Ser månadens finnar som ett resultat på höga hormonhalter :)
Förra cykeln va jag näst intill övertygad om att jag var gravid. Men icke då. Denna äl har jag fått ordentligt mycket finnar, har nån enstaka finne ibland. Ser månadens finnar som ett resultat på höga hormonhalter :)