• Whoisshe

Clearblue advanced fertilitetsmonitor.

Hej! Här är en till som beställt och får förhoppningsvis Clearblue Fertilitetsmonitor Advanced imorgon :) är detta en levande grupp eller vet ni nån annan grupp där man kan vara aktiv där folk provar detta hjälpmedel? Och är det nån som plussat pga Clearblue Fertilitetsmonitor Advanced?

:)

• Whoisshe

Läste precis att man helst ska vara mellan dag1-5 men min mens tog slut idag, så imorgon kommer det vara dag 6. Är det bäst att vänta till nästa mens? :) har oftast mellan 30-33 dagars menscykel..

• Whoisshe

Efter en massa strul med posten så har jag äntligen fått min monitor så nu inväntar jag mensen också! En prövning för tålamod detta :)

• Whoisshe

Jag började med min apparat för 9 dagar sedan, men är det verkligen så att den ska be om ett test varje dag sen dag 7? :O 

• Whoisshe

Varför frågar den efter fler tester? Jag hade hög i tre dagar, sen fick jag maximal två dagar och idag hamnade jag på låg, å ändå frågar efter ett nytt test imorgon? Varför?

• Whoisshe

Ros91, tyvärr så krävs det mer än att bara ha sex på ägglossnings dagarna. Men ge inte upp, det är normalt att det tar cirka 1 år innan man lyckas. Tyvärr så kan det även ta ännu längre tid. ????

Svar på tråden Clearblue advanced fertilitetsmonitor.