Tom Araya skrev 2016-08-21 19:32:31 följande:
Vissa är inte så intresserade av att ha sex på det viset, acceptera det och sök istället någon som vill ha sex på det vis du önskar.
När en kvinna säger att hon försokt påtala något på "ett snyggt sätt" tolkar jag det som en typiskt kvinnlig "hint", vilket för många män inte förstås. Var mer rak och öppen.
Jag har sagt att jag vill ha det långsamt i samband med att vi har pratat om sex.
Ett osnyggt sätt enligt mig är att säga att jag inte gillar hårt sex, att det är oskönt, och att han får sluta upp med det. Han skulle definitivt ta illa upp, och sexet skulle bli konstlat eller skapa prestationsångest hos honom.
Jag tror inte att han skulle acceptera det, att jag lämnar honom alltså av den anledningen, och jag gillar honom väldigt mycket. Annars hade väl problemet varit löst och jag hade inte behövt vara frustrerad. Jag är liksom inte helt handfallen, tro det eller ej. Men jag kan likväl bli frustrerad och rådvill. Så trött på jargongen är på FL emellanåt, den här viljan att knäppa någon på näsan.