Sent missfall eller MA
Jag beklagar sorgen!
Gick själv igenom detta i julas men hade inte gått lika långt. Då hade den dött i v.9 och jag hade ett tidigt vul i v.10 så jag hann bara gå med den en vecka. Annars vet jag inte hur länge det hade dröjt innan jag fått veta. Minns den vidriga känslan av att se fostret flyta runt helt livlös och det är det värsta jag någonsin varit med om. Måste vara ännu värre ju längre man går.
Till det positiva!
Jag tog tabletterna ganska fort därefter men allt kom inte ut. Tog ännu en runda tabletter och fick testa primolut till sist som skulle sätta igång en blödning då vet bara var väldig lite rester kvar men inte heller det fungerade så jag blev skrapad efter 6 veckor av konstiga störtblödningar kombinerat med inga alls.
Trots allt detta blev jag gravid ca 3 veckor efter skrapningen och jag hann inte ens få mens emellan. Jag är nu i v.28.
Jag kan fortfarande bli ledsen när jag läser om sånt här för det är inget jag skulle önska min värsta fiende. Men nu när allt är över och jag är gravid är det bara ett suddigt, dåligt minne som känns avlägset och som ett helt annat liv. Snart är du där också.
Lycka till med allt och all styrka till er.