• Therese32

Vilka blöjor tycker ni är bäst?

Hej. Tänkte kolla med er alla föräldrar där ute vilka blöjor tycker ni är bäst? Skriva gärna och berätta. Sen om det finns nån affär /internet sida där blöjorna är bildigaste att köpa. Tack i förhand?

• Svar på tråden Vilka blöjor tycker ni är bäst?
  • aleakim

Just nu föredrar vi libero comfort men varvar med Icas egna om det inte är bra pris på de förstnämnda.

Billigast brukar bli att gå med i t ex liberos klubb, då får man med jämna mellanrum rabattkuponger hemskickade. Kombinerar man dessa med t ex Ica maxis kampanjer så kommer man billigt undan, blir då 54 kr/paket istället för 114 som de kostar på lilla Ica här hemma :)

• elyse

Hur de suger upp är såklart viktigt, men också hur de passar barnets kroppsform. Min dotter kan inte ha Willys byxblöjor längre då hon blivit för smal så blöjan läcker. Vi har vanligtvis Bamses byxblöja och Lidls tejpblöjor.

• Therese32

Tack för svaren?är medlem i libero.hur funkar lidhls blöjor och bamse blöjorna?

• elyse
    Therese32 skrev 2016-08-09 22:49:07 följande:

Tack för svaren?är medlem i libero.hur funkar lidhls blöjor och bamse blöjorna?

Lidls är tunna. Vi har varit nöjda och varvat med dem sedan dottern kunde ha minsta storleken.

Bamse har upngo från stl 4. Vi köper vanliga till förskolan. Bland de billigare och håller måttet. Lite "långa", dvs går upp en bit på ryggen/magen.
  • elyse
    Therese32 skrev 2016-08-09 23:00:00 följande:

Ok. Vad kostar lidhls eller bamse blöjorna?

69:- förpackningen, har jag för mig. Eller nån tia till.
  • elyse
    Therese32 skrev 2016-08-09 23:14:11 följande:

Oj skillnad mot dyra libero 129. Hur gammal är era barn?

Med rabattlappar blir ju de dyra blöjorna billigare, men av ren princip sponsrar jag inte sådana grundpriser, faktiskt.

Min dotter är två år.
Svar på tråden Vilka blöjor tycker ni är bäst?