Bim september
Det här är heelskumt...
Det här är heelskumt...
Ååh jag tror verkligen att jag kommer plussa nu i dagarna! Är bara på ÄL+7 idag men jag tycker mig ana något väääldigt svagt på såna tidiga stickor som mäter hcg redan från 10 mIU/ml. Kommer nog testa både imorn och på tisdag för å se om det blir nån skillnad, men det är så otroligt smala stickor så det är svårt att se och fånga på bild. Jag "känner" mig gravid, även om jag inte direkt har några symptom. Är trött och har lite stickningar nere i magen men rent mentalt känner jag mig gravid ;D
Roligt att höra! Hoppas att du får ditt plus snart
Här är det inte lika positivt tyvärr. Mensvärken satte igång under förmiddagen så mensen kommer definitivt innan fredag. Skulle gissa på tisdag-onsdag. Jag vet att man kan ha "mensvärk" även vid graviditet men ni känner säkert igen den där känslan, när man bara "vet" att mensen kommer snart. Det känns i hela kroppen.
Nej det kan man ju aldrig riktigt veta. .. bim -4 annars idag.. får helt enkelt vänta och se... men det kan ju säkert vara att ägget inte släppte och nu försöker kroppen igen.
Ja det är konstigt vilket fall.
Kolla dagens.
Morgon 7.20 var det svagt som dagen före på morgonen. Sen tog jag ett vid 9 med och döm om min förvåning.
Jag fattar ingenting nu.
Hur ska man bli klok på det här? Haha hade ju inte ens gått 2 h med kisseriet
Någon som kan låna sina ögon till mig? Jag får jättesvaga test och jag tror det är spökstreck för jag har fått antydan för streck även på BIM-2 och idag BIM+3 har mensen inte kommit och strecken är nästan lika obefintliga.
Vad tror ni?
Jag vågar inte tro på att det är början på plus när det är sååå svagt och sen även försvinner efter 20min..
Jag kanske ska ta och köpa ett test som mäter från 10 istället för 25! För om jag nu skulle vara gravid så är det tydligt att mina hcg nivåer spökar och är som högst vissa tidpunkter på dygnet som em/kväll.
Tack för lyckoönskningarna! Önskar detsamma till dig :) när har du BIM?
Finns det någonsin testat innan mens o fått positivt? När kan man testa som tidigast?
Trodde det var kört denna månaden då det var negativt på bim men idag när mensen var tre dagar sen testade jag igen, positivt!!! Hoppas hoppas den lille vill stanna :)
Okej men då kan du testa igen närmare BIM! :)
Höll mig från 15-17.30 idag och testade.. idag syntes inget alls.. fortfarande ingen mens och BIM+4
Håller på att bli galen. Vad kan detta bero på? MF?
Tack! :D
Hur går det för dig? Något plus ännu? :)
Ok det vet jag men avvaktar till dagen jag ska få min mens, men sååå långt kvar!!! Jag har en heldel molvärk inbillar jag mig? Massa hormoner som spökar inom mig ????,har du någon känningar? Kände du något efter ägglossningen?
Tog ett från testlagret också som är lite bredare och kanske lättare att se..?
Det syns absolut!! Vad kul för dig :)
Pricka ni in äl med äl stickor eller kör ni på varannan dag hela månaden? :)
Tror nämligen inte att jag är gravid.. BIM+5 idag och ingen mens och inget plus. Men vill inte missa nästa äl så vet inte hur jag ska räkna
Alltså. Jag hade stegring den 26 på älsticka. Men det var inte fullt utslag. Det var starkt i 2 dagar. Idag (alldeles nyss) hade jag rejält med äl sekret. Kan det vara så att ägget faktiskt släppt nu då? Eftersom stegringen var för ca 48 h sedan?
Eller kan man ha älsekret vid graviditet?? (Har bim i helgen egentligen nämligen)
Hur många dagar är din cykel? så du gjorde gravtest tre dagar innan beräknad mens o fått positivt? ???? jag har massa symtom blir galen på det här.. Kan ju inte testa förren nästa Fredag den 7 suck för ska ha mens då. Märkte du av ägglossningen,? Blev du mer våt eller andra tecken? Tacksam för svar
Grattis, vad kul Vad har du för symptom?
Å vi har inte haft sex sen den förra gången jag hade äl.
Man kan ju aldrig veta dock. :-P
Håller tummarna för dig! Simmarna klarar ju sig upp till en v.
Och om den klarar sig i flera dagar så blir det en flicka.
Pojkspermier är snabbast.
Men tjejspermierna lever längre.
Det var inte jag som såg i syne, helt underbart!! :D
Bim dag! Ingen mens. Konstig känsla i magen. Ömma bröst men inga andra symtom helt plötsligt. Testa imorgonbitti