• bebisdags

Bim september

Glädje skrev 2016-09-08 09:15:37 följande:

Många gör det felet med RFSU, men man ska inte lyfta o titta under plasten, strecket ska komma ca 0,5 cm bredvid kontrollstrecket, :)

Jo förstod att det inte var ett postivt streck eftersom de var under men trodde det var fel på testet:) Men fick svar att de var så:)
  • bebisdags
    Glädje skrev 2016-09-08 09:41:43 följande:
    Ja jag gillar inte RFSU tycker alltid det är spökstreck å färgrester och sket, men hoppas du får plus snart jag fick plus på äl+10 med mitt andra barn.. :)

Nu är jag bara äl+1 haha så jag har ett tag kvar å vänta :P
    Brukar köra med Clearblue tycker de är bäst men sist jag var gravid fick jag plus på BIM -2 som tidigast så har en känsla av att om jag är gravid visar det sig då.. Men är ju riktigt otålig haha;)

Åh förstår känslan, dagarna går oändligt sakta:O Tack, håller tummarna för dig med!:)
  • bebisdags
    LillaPyret skrev 2016-09-08 13:12:06 följande:

Håller tummarna :) jag kunde inte hålla mig igår utan tog detta igår. Dock har min typiska "mensfinne" kommit nu så tror inte det blev något alls. Va på dag 24 igår. ÄL+8 så väldigt tidigt. Har inga symptom alls.

Åh håller alla tummar att det är något, som du sa är det ju väldigt tidigt!:) Jag har också fått mina typiska "mensfinnar" men vill inte tappa hoppet :)
  • bebisdags

ÄL+9 idag negativt test (dock testade jag på kvällen).. Kände första möjliga tecken nyss, men kan lika gärna vara tant röd på g.. Fick som mensvärk i nedre delen av magen fast bara en halv minut.. ca BIM-5. Hoppas det inte är kört.. Vet att sist fick jag negativt 4 dagar innan men + 2 dagar innan så hoppas!

• bebisdags
    LillaPyret skrev 2016-09-09 18:55:07 följande:

Tog ett nytt nu ikväll från testlagret...trots att jag har noll symptom så ska jag nog börja tro på de

Grattis!:D
  • bebisdags

Hej hjälp!!

Testade med ett ÄL-test nu.. Vet egentligen inte varför (tesoman).. Har BIM på onsdag enligt appen och fick imorse ett negativt grav test ( dock plussade jag inte förens BIM-2 sist) men men så tog ja ett ÄL-test nu och den visade maximal fertilitet! Vet att det kan läsa av graviditet men också när mensen är på g.. Vad har ni för erfarenhet av detta? Nån som testat postivt fastän det visade på mens på g 4 dagar innan? Förstår att det är omöjligt att få veta utan att vänta och se men kanske få lite hopp!:)

• bebisdags
    bebisdags skrev 2016-09-10 18:58:18 följande:

Hej hjälp!!

Testade med ett ÄL-test nu.. Vet egentligen inte varför (tesoman).. Har BIM på onsdag enligt appen och fick imorse ett negativt grav test ( dock plussade jag inte förens BIM-2 sist) men men så tog ja ett ÄL-test nu och den visade maximal fertilitet! Vet att det kan läsa av graviditet men också när mensen är på g.. Vad har ni för erfarenhet av detta? Nån som testat postivt fastän det visade på mens på g 4 dagar innan? Förstår att det är omöjligt att få veta utan att vänta och se men kanske få lite hopp!:)

• bebisdags
    FyrAAAA skrev 2016-09-11 03:02:11 följande:
    Förra månaden testade jag med clear blue ägglossningstest, digitalt med dubbel indikator, några dagar före bim, fick då blinkande glad gubbe, sen på bim fick jag fast glad gubbe, dvs maximal fertilitet. Tyvärr kom mensen, men två dagar för sent. Eftersom jag aldrig gått över tiden för bim utom när jag varit gravid tror jag att detta kanske faktiskt var ett riktigt tidigt missfall snarare än att det blev glad gubbe bara för att mensen var på g, men det kommer jag ju aldrig få veta tyvärr! Hoppas att du är gravid, uppdatera oss!
    Åh vad tråkigt, håller tummarna för dig denna gång!

Jag är ju verkligen så otålig när det gäller detta haha, men blir spännande att se! Tänkte testa på tisdag så uppdaterar då:D
  • bebisdags
    Anonym (Orolig) skrev 2016-09-11 08:56:54 följande:

Lite råd snälla! jag är på dag 15 efter sista mensens första dag. Har testat negativt på clearblue ägglossningstest med dubbelhormonindikator. Har förbrukat alla test nu. Enligt mina tiggare beräkningar så skulle jag haft äglossning för 2 dagar sedan. Men mina är rätt regelbunden. Hade ni köpt ett paket till denna månaden och testat eller tror ni jag hoppat över ägglossning denna månad?

Jag hade köpt ett paket till, förra månaden fick jag min ÄL en hel vecka efter den skulle varit:)
  • bebisdags

Åh herregud kan knappt fatta.. Tog ett test nu och tänkte ja vi får väl se är ju kväll samt BIM-3 .. Och fick se detta efter bara en halv min :D

Svar på tråden Bim september