LadySatisfied skrev 2016-08-30 18:42:48 följande:
Jag håller tummarna för oss båda. Det är verkligen inte en rolig sits. Jag har dessutom problem med sexlusten, i flera år har jag haft noll sexlust och t.o.m. fått gå till en kurator för att försöka lösa problemen. De är inte helt över, utan det blir väldigt mycket fix och trix och vi har i princip bara sex när det finns chans till befruktning. Min man är väldigt förstående och pressar mig aldrig, det är snarare jag själv som pressar mig för att jag så gärna vill ha barn.
Hellsing skrev 2016-08-30 16:17:36 följande:Håller med!!
Jag var dock inställd på att det skulle vara skitsvårt och ta över 1 år...
Men efter bara 1 månad sa bm att mina äggstockar redan vaknat till liv och fick utslag på älstickor och blev full av längtan och förhoppningar!
Åh vad bra! Hoppas verkligen att allt annat går fort också för dig
Vad jobbigt att inte kunna njuta av sexet :/ min man är så mån om att jag ska ha det bra så där är aldrig något problem, men jag har inte haft naturlig sexlust men så fort tabletter och p-stav var ute ur systemet så har lusten kommit tillbaka :)
Kram till er <3
Jaa jag hoppas det går snabbt! Har velat i så många år men haft otur med arbetslös och osäkra arbetsplatser! Har äntligen fast jobb <3 och visserligen studerar min man men han är snart klar :)