Inlägg från: småvildingar |Visa alla inlägg
  • småvildingar

Bim september

Sally8585 skrev 2016-08-18 14:57:41 följande:

Hej! Hoppar in här! Är på BiM + 1 idag. Negativt test. Så jag räknar med nästa månad med ett plus ;) Hur går det för er andra? :) Jag har 3 barn sedan innan och är 31 år.

Välkommen!

Åh. Typiskt! Hoppas på plus nästa månad! ;)

Vi är precis mitt uppe i mitt fertila fönster, så nu håller vi tummarna!

Är precis fyllda 29 och har två barn sedan innan :)
  • småvildingar
    Sally8585 skrev 2016-08-18 18:07:17 följande:

Då ska jag hålla tummarna!

Så skumt att mensen är sen. Är den aldrig annars. Sö huvudet går ju på spinn! Och kroppen följer efter. Nåja... Någon dag blir det kanske en 4:A om man inte blitt för gammal ;) haha

Tycker kroppen ofta blir helt tokig när en kliver in i babymaking ????
  • småvildingar
    Samnovak03 skrev 2016-08-18 18:32:56 följande:

Hej allesammans, hoppar in här jag med!

* Första barnet, försök nummer tre denna gång

* Har beräknad ÄL den 25/8, menscykeln är 30 dagar så har BIM den 9/9.

September är min och min katts månad, dessutom min favoritmånad, så hoppas verkligen på ett plus denna gång!! Håller tummarna för alla er och för mig och sambon!! 

Välkommen! Hoppas hoppas! Nu jäklar! ;)
  • småvildingar
    MeAndMyself skrev 2016-08-19 01:10:13 följande:

Vad betyder CD? Håller på och lär mig alla förkortningar haha! Cykeldag är min gissning? I så fall 16 :)

Cykeldag stämmer bra ;)
  • småvildingar
    Sally8585 skrev 2016-08-19 06:19:00 följande:

Ja men verkligen helt knas! BiM + 2 idag. Så segt detta är! Ge mig mens om du inte tänkt ge mig ett barn liksom ;) haha!

Eller hur! :p

Snart är mitt fertila fönster förbi och då påbörjar den jobbiga perioden av alltsammans tycker jag >.< Väntan och hoppet om ett plus! Att gå runt och vara "rädd" för att mensen skall komma. Att det skall vara så "jobbigt" att skaffa barn! Kan det inte bara bli ett plus utan massa krusiduller..
  • småvildingar

Välkommen alla nya! Kul att ni hittat hit! :D

Jag är lite fundersam. Min kurva på NC är lite hullerombuller och ÄL är fortfarande inte utsatt. Jag hade tydliga ÄL-flytningar i torsdags, lååååånga broar och väldigt äggvita likt, så jag vet inte riktigt vad jag skall tro. Jaja. Det visar sig sedan såklart men en undrar ju!

• småvildingar
    stellanocte skrev 2016-08-20 10:25:29 följande:

I dag fick jag äntligen min glada gubbe på ÄL-testet. Blev så glad att man hade kunnat tro att jag hade fått ett positivt graviditetstest, haha.

Tack misslina som tipsade om att jag skulle fortsätta testa även efter att ÄL-symptomen hade slutat. 

Härligt! Nu jäklar!
  • småvildingar
    stellanocte skrev 2016-08-20 08:29:38 följande:

Tack för länken. Kan man ha ÄL-flytningar fast man inte har någon ägglossning? 

Bra fråga! Undrar detsamma. Jag tror det. Likväl som en kan ha äl utan äl-flytningar. Tröttsamt att kroppen gör lite som den vill!
  • småvildingar
    Cfmilla skrev 2016-08-20 12:24:21 följande:

Åh spännande! Har NC inte satt ut äl än då? Vet inte riktigt hur den appen fungerar för jag kör med ff. Tror du själv att du haft äl?

Ja, alltså, om en skall tro äl-flytningarna iaf. Men sedan så tänker jag att en kan ha äl-flytningar utan äl. Blir förvirrad :p
  • småvildingar

NC har fortf inte satt ut äl på mig. Nåja. Kanske var det en månad utan äl. Så trött jag blir!

• småvildingar

Håller tummarna att tråden nu börjar fyllas av massa plus!

Jag har inga känningar alls så jag vet inte. Tror nog att mensen är på gång iaf. Vi får se! Upp på hästen igen bara!

• småvildingar
    Cfmilla skrev 2016-08-29 06:55:15 följande:

Varför tror du inte det?

Mycket pga min kurva i NC. Tror inte jag haft någon äl denna månaden.
  • småvildingar
    misslina skrev 2016-08-31 05:41:08 följande:

Har egentligen bim på lördag den 3/9..... Men tog en sticka idag! Och japp!! Jag är gravid ;)

Ihhhhhhhh;)

Åh! Stort grattis! Wiiie!
  • småvildingar

Grattis till alla plus! Vet inte om jag sagt grattis redan kanske? Haha. Trådarna är lite svåra att hålla reda på i familjeliv.

Svar på tråden Bim september