Inlägg från: LillaPyret |Visa alla inlägg
  • LillaPyret

Bim september

L 91 skrev 2016-09-04 07:25:00 följande:

BIM+1 (tror jag, ungefär). Tempen var idag 0.3 grader mer än de senaste två dagarna och för tre dagar sen så var en liten tipp (inplantationstip?), men det vågar jag inte riktigt lita på just nu pga att jag blivit förkyld.. ni såg ju bilden på mina senaste dagars ägglossningstest och idag såg det ut såhär! Lite småspännande..

Tänkte testa imorgon eller tisdag men ska försöka komma in till stan idag för att köpa ett test att ta idag eller imorgon bitti.

Jag skulle ta ett test idag!
  • LillaPyret
    sofiapalesjo92 skrev 2016-09-04 14:18:26 följande:

Där kom min mens

Åh typiskt :/ hoppas på plus nästa försök :)

Jag tror inte jag blivit gravid denna månaden. Bara känns som de. Men BIM om 9 dagar så då vet jag.
  • LillaPyret

Här hade jag en del att läsa igenom :) Har varit sjuk så inte orkat läsa igenom allt ni skriver. Jag är just nu på cykeldag 23 av 30 (BIM-7) och enligt Natural Cykles va min ÄL för en vecka sen. 

Har inte känt något speciellt mer än att det ibland sticker till i magen men de kan ju vara vad som helst. 

Har köpt hem ett Predictor Early test som jag sett många provat som jag tänkte ta på lördag morgon. Har så sjukt svårt att hålla mig så är tur att jag jobbar sent de sista tre dagarna som återstår innan helgen. För på lördag borde ju testet vara positivt om det tagit sig...?

• LillaPyret

Jag är nu på BIM-6 kanske 5 beroende på vilken app jag kikar på. Kan ana något när jag tittar på testet.
  • LillaPyret
    bebisdags skrev 2016-09-08 09:05:00 följande:

Måste fråga, är på ÄL + 8/9 och BIM -6/5. Kunde inte hålla mig så testade nu imorse och förstår att detta inte är ett postivt test, men vad betyder det svaga strecket innanför ? Är testet felaktigt? Aldrig varit med om det innan och det syndes mer än på bild:p Nån som vet?

Håller tummarna :) jag kunde inte hålla mig igår utan tog detta igår. Dock har min typiska "mensfinne" kommit nu så tror inte det blev något alls. Va på dag 24 igår. ÄL+8 så väldigt tidigt. Har inga symptom alls.

• LillaPyret
    Anonym (Whooop) skrev 2016-09-09 13:32:52 följande:

Är du på Bim? :)

Nej har BIM på måndag :)
  • LillaPyret

Tog ett nytt nu ikväll från testlagret...trots att jag har noll symptom så ska jag nog börja tro på de

• LillaPyret

Tack :) jag är i chock då jag verkligen inte trodde detta. Varit rejält förkyld och har en rethosta som gör mig svettig :/ får hoppas de lilla liv vill stanna trots min hosta

• LillaPyret
    Anonym (Whooop) skrev 2016-09-09 23:01:16 följande:

När hade du ÄL? :) nyfiken för har kortare lutealfas men min mens har inte dykt upp ännu men fortfarande negativt

Enligt Natural Cykles som jag använder så hade jag ÄL 30 augusti. Så är på BIM-2 idag och ÄL+11 idag
  • LillaPyret
    FrökenE1985 skrev 2016-09-10 11:26:23 följande:

Åh herregud! Tog ett babyplan testa tidigt. Kan ana en svagt streck (dock inte inom tiden, har dock inte kunnat ana något på dom tidigare). Blir till att testa varannan dag nu, typ. Hoppas det blir starkare och inom tiden. Bim 17 september.

Har en bitter/besk smak i munnen konstant, ömma bröst/bröstvårtor, lätt illamående och huvudvärk. Jag har alltid varit extremt hormonkänslig, så har aldrig mått bra på p-piller och dyl. tidigare heller.

Hoppas, hoppas!

Visa bild :)
  • LillaPyret
    bebisdags skrev 2016-09-11 17:34:50 följande:

Åh herregud kan knappt fatta.. Tog ett test nu och tänkte ja vi får väl se är ju kväll samt BIM-3 .. Och fick se detta efter bara en halv min :D

Grattis :) va de inte vi som hade BIM typ samtidigt? :)
  • LillaPyret
    Tussilago6 skrev 2016-09-12 05:32:10 följande:

Vad tror ni om det här? Bim -3. Jag tycker mig ana ett svagt streck...

Typ sådär såg mitt test ut på BIM-5. Två dagar senare fick jag plus med PE och testlagret. :)
  • LillaPyret
    bebisdags skrev 2016-09-11 21:53:35 följande:

Ville dubbel bekräfta och yey????????

Hade en konstig tanke i huvudet att det skulle stå "ej gravid" men icke:D

Jag har inte vågat ett digitalt än. Är så jäkla rädd för missfall då jag haft det innan. Tog ett nytt TL idag som såg ut såhär så en helt klart stegring än innan :) när får du bf? Jag har enligt data från min Natural Cykles fått 24 maj :)

• LillaPyret
    bebisdags skrev 2016-09-12 06:03:29 följande:
    Alltså jag var super rädd för det också, fick ju missfall i juli men tänkte denna gång kommer det gå bra:)
    Ah härligt!:D

BF 22 maj enligt appar :)
    Nu va de visserligen snart 4år sen jag fick missfall men minns det som igår. Men kom tillslut en liten pojke som nu är 3år. Så han kommer nästan va 4år när syskon kommer :)
  • LillaPyret
    bebisdags skrev 2016-09-12 06:12:51 följande:
    Tråkigt med missfallet men man får tänka att det skulle bli så för att du skulle få din fina son!:) Roligt att bli storebror.

Vi har börjat få mycket hets av alla att det är dags för barn nu, speciellt min mamma;) Men vi har låtsas som vi inte alls planerar det utan vill ha barn ännu senare, så spännande att se deras reaktion när de får veta:D Dock tänker jag inte säga något innan ultraljudet tror jag, du då? Vet du när du ska berätta?:)
    Min mamma ska få veta på fredag när vi ska åka iväg. Ska först på begravning av min farmor. Resten får nog vänta. Har två vänner som vet hittills för jag hade aldrig kunnat hålla detta för mig själv :D
  • LillaPyret

Hur länge måste man vänta innan digitalt ger utslag på 2-3v? Jag fick svagt plus med PE i fredags och har fått starkare med TL nu. Är på cykeldag 29 idag och v.3+6.

• LillaPyret
    Ritva skrev 2016-09-14 11:10:42 följande:

Känner mig lite modfälld :( inget tecken på att vi har lyckats denna gången. Flytningar jag hade försvann lika fort som jag noterade dem.

Förra graviditen kände jag av tidigt så är ingen trösta att BIM inte är förrens den 20.

Någon av er som har plusat som inte har anat något innan ni fick pluset?

Jag! Hade inga symptom alls denna gången och hade dessutom en dunderförkylning. Vart helt paff när jag med ett Predictor Early test fick plus på BIM-3. Har fortfarande inga större symptom mer än att min hunger är snabbare tillbaka. Inte mätt lika länge
Svar på tråden Bim september