Bim september
BIM-4 och såhär såg äl-testet ut idag. Så nu väntar jag in mensen. När jag var gravid senast så var det tokstarkt..
BIM-4 och såhär såg äl-testet ut idag. Så nu väntar jag in mensen. När jag var gravid senast så var det tokstarkt..
Har egentligen bim på lördag den 3/9..... Men tog en sticka idag! Och japp!! Jag är gravid ;)
Ihhhhhhhh;)
BIM-3. Ägglossningstest som ser ut såhär. På bilden med två test så är det understa från igår och det översta från idag. Nu utgår jag ifrån att mensen kommer. Annars har jag haft klart positivt ägglossningstest om jag varit gravid.
Jag har BIM i dag eller jag har lite oregelbunden så man vet ju inte riktigt , jag mår precis som jag gjort i 2 veckors tid , molande värk i magen, ömma bröst . Men det är bara vänta och se om det kommer nån mens.
Negativt test.
Jag får väl inse att jag är skengravid .
När ska jag testa igen om inte mensen kommer?
Hängde en hel del i augustitråden, kände mig verkligen gravid då men var det inte. Blev lite ledsen när så inte var fallet, så bestämde mig för att försöka att inte tänka så mycket på det den här gången, därför har jag inte varit med här från början.
Hade ett test kvar från förra månaden, och med den dåliga självdisciplinen jag har kunde jag inte hålla mig längre än till imorse, på bim -2 eller -4 (lite osäker)...
...och det blev ett svagt plus! Kollade igen precis med digitalt test och jorå, det står att jag är gravid :) Första gången jag är gravid, 3 eller 4 försök tog det beroende på hur man räknar.
BIM-2 gissar jag. Inga symtom och äl-test ser ut såhär. Detta är idag (översta), igår och i förrgår. Blev lite svagare när de torkat. Dumt att kolla med de testen eftersom de kan reagera på lite allt möjligt och de är ju inte positiva så jag vet inte vad jag ska förvänta mej..
Slappna av med testerna! Min första ägglossning tog 2 månader innan den gav utslag på sticka ;)
Men håller alla tummar och tår att det går snabbt :D
Ingen mens än men senaste testen var negativa! Avvaktar att testa någon dag nu :) så får vi se!
Äl-test från MORGONEN. Om man letar graviditet, ska man ta äl-testet på morgonen för hcg eller på dagen..?
Men varför testar du inte med graviditetstest istället om du letar graviditet? Ältest kan man ju inte riktigt lita på eftersom den även visar positivt vid mens ?