• misslina

Bim september

Lady K skrev 2016-08-28 12:08:23 följande:
    Usch ja, det är verkligen skräckblandad förtjusning med den där väntan! Håller tummarna för att det blir ett plus för dig! Vilket försök är ni på? När har du BIM? Några symptom?
    Tack snälla! Vi är på försök nummer tre efter missfallet. När vi blev gravida hade vi försökt i 7 månader...

Bim nästa lördag

Ja... Hur känner jag mig. Ont i brösten, molvärk till och från och lite illamående emellanåt. Men jag tror det är pms. Brukar känna så här innan mens.

Men men.. Hoppet är det sista som överger en....

Hur går det själv?
  • misslina
    Emlin skrev 2016-08-28 18:38:46 följande:

Tror mensen kommer komma i veckan. Känns vart fall som jag har haft PMS i ett par dagar. Men blir spännande att se om några plussar nu denna vecka!!

Jag har samma känsla tyvärr :(
  • misslina
    Hellsing skrev 2016-08-29 07:28:18 följande:

Så spännande nu tjejer! Vilka andra har BIM denna vecka? Idag är det 14 dagar sedan äl för mig! Bim enligt appen är på torsdag men efter äl brukar det vara 12-16 tills mensen kommer ;)

Har haft alla möjliga symptom och positivt äl men denna vecka ger svaren!! Eller tidigt mf :/

Lycka till!!!

Bim på lördag.

Har inte bestämt om jag ska testa eller inte. Brukar alltid Kunna testa några dagar innan bim och få positivt ( om det är positivt ) ;)
    Så kanske på torsdag... Eller så väntar jag haha
  • misslina
    LadySatisfied skrev 2016-08-29 10:11:50 följande:

Nu börjar det närma sig. BIM är troligtvis på fredag, men senast på söndag (har aldrig haft längre cykel än så). Kommer testa på lördag och har tyvärr väldigt höga förhoppningar med tanke på ömmande bröst och bröstvårtor som det inte går att bortse från. Vet att jag kommer bli väldigt ledsen om jag inte plussar. Som tur är har jag världens bästa man vid min sida som stöttar och tröstar.

Inbillar mig värk i magen idag och har varit ovanligt hård i magen som symptom förutom brösten.

Hur mår/känner ni andra när det närmar sig bim?

Jag har bim på lördag...

Men har lite ömma bröst... Lite illamående... Lite molvärk till och från. Men det har jag alltid innan mens så det säger mig inte så mycket. ;)
  • misslina
    LadySatisfied skrev 2016-08-29 11:15:33 följande:
    Ja. Jag brukar också har liknande pms-problem. Dock så har jag den här gången haft ont i brösten mycket längre och ont i bröstvårtorna. Bröstvårtorna har jag aldrig kännt av innan. Jag hoppas så innerligt på ett plus!

Jag håller tummarna för att du plussar
    Spännande! ;)

Ska du ta något test innan eller vänta ut bim?
  • misslina
    stellanocte skrev 2016-08-29 18:36:27 följande:

Idag kom min mensvärk så nu kan jag vänta in mensen de kommande dagarna :/

Bara att ta nya tag. Jag stannar kvar i tråden dock då nästa BIM är i slutet av september. 
    Kan ju vara något annat också! Tänk på att vanliga pms-symtom kan vara början på ett plus också :)
  • misslina

Jag har sjukt ont i brösten! Värst när jag sitter eller ligger på sidan av någon konstig anledning!
    Hade så förra månaden också!
    Men börjar bli lite galen om pms besvären ska börja över en vecka innan bim!

• misslina

Ihhhhh fick ett svagt rosa streck idag på billiga testers sticka!

Bim på lördag! Hoppas att det ökar :)

• misslina
    columbus skrev 2016-08-30 09:51:45 följande:
    Åh håller verkligen tummarna! Vilket försök är ni på? Hoppas hoppas! Själv har jag BIM på måndag men har inga förhoppningar alls. Hoppas inte min lutealfas på 10 dagar ställer till det i alla fall.
    Vi är på försök tre efter missfallet. Innan missfallet i januari så hade vi försökt sju månader. Kan bifoga en bild, som sagt det är svagt :)

Hur känner du dig?
Svar på tråden Bim september