Bim september
Hej Allihopa!
Hoppar in här jag! Har på flera månader försökt hålla mig utanför familjeliv, mensen har kommit varje månad nu sedan i mars, varje månad samma sak, man känner symptom, men sen kommer mensjävuln i alla fall. :(
Men nu är jag här igen, upptäckt att det är skönt att kunna bolla med andra när det är jobbigt och inte tar sig... =)
Inne på försök nummer 6 nu alltså...
Men denna månad händer saker jag inte känt av tidigare. en sjujävla migrän (inte haft migrän på flera år!!?) och idag när jag stod utanför bilen och samtalade med en vän ilade det till i ryggen, eller ila, svår känsla att sätta ord på, men ont gjorde det, tills jag satte mig i bilen igen, då gick det bra ett tag igen... Detta är inte heller något jag tidigare lidit utav. Konstigt. Men jag vill väl så mycket så kroppen spelar massa spratt. tyvärr.
Hade väl mest troligt ÄL runt den 8-9/9, undrar varför jag känner sånt här nu för? är ju bara några dagar? Kan jag haft sådan tur att ilningen i ryggslutet kan ha varit ägget som satte sig?
Jag är väldigt kroppsmedveten. Vet vad jag brukar ha för krämpor och inte.
Något så konstigt som att min urin är ljusare har också hänt? förstår ingenting. den har varit samma lika jämt, i alla år....
Nåväl. Hoppas att det går bra för alla er andra, jag vågar inte hoppas längre, men någon gång borde det väl vara våran tur!? =)
Kram på er! =)