• vi259

Bim september

Får man hoppa in här? Ja o gubben har äntligen bestämt oss efter att ha velat i 5 år. Har bil runt den 20

• vi259

Själv har jag beräknad är nu i helgen. Tycker väntan är så lång mellan är och mens:( längtan förstår bara vi som försöker.

Har tidigare haft både lätt och,svårt att bli gravid. Nu är det med en ny karl så man vet aldrig hur man funkar.

• vi259
    bebisdags skrev 2016-09-03 12:23:21 följande:

Hallå är det bara jag som börjar bli lite otålig nu? Har BIM ca 13/9 så är ju 10 dagar kvar . Kan inte riktigt beskriva men något känns annorlunda denna månad, hoppas det är positivt:) Nån fler som är lika otålig som mig? ;)

Känner igen mig! Ivrig och tycker dagarna segar sig fram. Hittar redan massa tecken trotts långt kvar till bim haha.
  • vi259

Fick hem mina tidiga tester idag så imorgon blir det ett:) tyvärr är det fortfarande tidigt att se då jag har bim 15-19 september haha. Men nu kan jag inte hålla mig längre.kroppen skriker gravid.

• vi259

Jag fick det via kvinnokliniken på sjukhuset med mitt förra barn. Dom skickade mig vidare på remiss sedan. Är viss kö men vårdgarantin gäller och högkostnadsskyddet på besöken.

• vi259
    pimpim78 skrev 2016-09-16 21:58:16 följande:

Fattar inte vad jag gör för fel när bilden inte kommer med ?? Är inne i appen och har lagt till bilden så man ser den bifogad nere i vä hörn men sen kommer den inte upp här ???

Jag ser iallafall bilderna:) man ser ett streck ner men vet ej hur cb är med färger. Men känns ju som positivt
  • vi259

[quote=76977918][quote-nick]copycat skrev 2016-09-17 10:55:55 följande:[/quote-nick][/quote]

Ungefär sådär såg mitt ut igår. Såg det med ögat men fick ej med det på bild. Idag var det toknegativt igen:(

• vi259
    copycat skrev 2016-09-17 12:41:55 följande:

Ungefär sådär såg mitt ut igår. Såg det med ögat men fick ej med det på bild. Idag var det toknegativt igen:(

Äsch då:/ men tack för svar![/quote]

Ville inte skriva nå negativt egentligen men vet hur hoppfull jag vart igår:( sedan noll nu
  • vi259

Nu håller jag på att bli galen. Fick super super svagt streck i fredags. Sedan tvärblankt igår. Testade nyss efter att ha hålla mig 4 timmar och då är ett svagt streck där igen!!! Dock lite starkare än sist för nu ser man det även i lite mörkare rum. MEN varför gör den såhär?! Är det testerna som felar?

• vi259
    Glädje skrev 2016-09-18 14:58:59 följande:

Samma här!!

Svagt plus på cb igår em, så svagt att det är svårt att fota men går lätt att se utan problem irl..

Så köpte ett predictor early idag å tror ju att de borde va starkare, kunde inte spara morgon urin så höll mig i ca 3 h å fick för minus men sen efter 3 min kom det ett super svagt streck där igen!! Men ingen här ser ngt streck alls på bilderna för de är så dålig bildkvalitet när de laddas upp...

Så nu har jag lagt 200:- på bara ännu mer ovisshet!

Är sugen att köpa ett RFSU tidigt å testa i morgon bitti men nu känner jag mig helt oviss, så konstigt!!

Jag tog också kort men syns nog inte pga upplösningen. Jag har bara kört billiga testers stickor. Känns som det lär vara förtidigt för cb digitala.

Men oj. Vad häftigt om du får ett plus innan tisdag!
  • vi259
    Glädje skrev 2016-09-18 15:24:24 följande:

Ja jag blir så knäpp på detta, tog cb igår å då när jag tog det va jag ju helt säker på ett plus men sen när jag försökte fota å lägga upp här så syntes det inte plötsligt.. Å då blev jag så osäker nu om jag fått ett spök bara eller om jag har blivit psykiskt sjuk! Haha X)

Jag tycker man ser riktigt riktigt svagt där. Har postat min i spöktråden. Men tror inte man ser.
  • vi259
    Glädje skrev 2016-09-18 20:37:42 följande:

Predictor early på bim-3, eftermiddag

Såg linjen inom tiden, efteråt plockat isär..

Mörkat kontrasten på bilden men visst tusan är där två streck!!? Annars får jag skriva in mig på psyket i morgon! :/

Ser helt klart ut som två
  • vi259

Går jag ifrån mobilläge på mobilen längst ner på sidan så funkar det att lägga in bilder för mig.

• vi259

Nu är jag på bim+1 ingen mens i sikte och inget plus imorse heller. Beställde nyss hem fler tester. Nu vill jag bara ha ett plus eller mens så man vet och kan börja om annars. Enda symptomen jag har är riktigt ömma bröst, illamående till och från samt mensvärk

Men vet att allt det kan vara för mensen är på ingång.

• vi259

bim+3 idag och ingen mens än = ( testade i tisdags och då var de neg. ska testa mitt på dagen idag då posten har kommit men vet inte vad man ska tro.

brösten ömmar som bara den fortfarande. Flytningar som är riktigt riktiga och mensvärk till och från dygnet runt.

• vi259

Bim +3 idag. Gjorde ett test när jag vaknade och sedan ett till nu i em. Ser svaagt streck på båda men vågar inte hoppas riktigt. Har tyckt mig sety svaga förut men då har de inte blivit nå mer. Dessa ser jag dock utan att syna eller något. Hoppas hoppas det blir starkare till imorgon.

• vi259

tog ett till test nu (3dje på 18 h timmar haha) och nog måste de vara ett plus där! har stegrat på styrka om man jämför med testet från igår morse. tom färgen är anonrlunda. Nu blir de till att köpa ett digitalt idag och hoppas att det säger samma sak! 

• vi259

Där kom det. Efter massa svaga test från testlagret. Båda testen är tagen med samma urin och stor skillnad på resultatet. Kan knappt fatta!!

• vi259

tack=)

oj jag är inte riktigt rätt människa att fråga om det då jag är lite osäker på när äl var. men tror den var den 7 september. fick svaga plus nu 22 september men trodde det var spökstreck som ja fått tidigare. den 23 fick ja streck som inte gick att tveka på i färg. bara från 1 kissning så svart det starkare den 23dje.

FyrAAAA skrev 2016-09-24 14:53:14 följande:
    Stort grattis!!! Från hur många dagar efter äl visade testlagrets svagt pos?
Svar på tråden Bim september