Bim september
Jag tycks ha problem med att ladda upp en bild via mobilen men lyckades lägga till den i mitt galleri. Skulle väldigt gärna vilja ha er åsikt, tycker mig se ett litet litet streck?
Jag tycks ha problem med att ladda upp en bild via mobilen men lyckades lägga till den i mitt galleri. Skulle väldigt gärna vilja ha er åsikt, tycker mig se ett litet litet streck?
Hm var hittar man galleriet? Ser bara din presentation när jag klickar på ditt namn, klickade på "följ", tänkte att man kanske måste följa för att få se mer men vet inte om det är så:)
Förlåt nej nu ser jag, ja det där e ju plus!!
Japp, ser utan problem! Digitala ger säkert utslag om nån dag med morgonurin:)
Gör det! Tror det blir ett fint gravid 1-2 :) de digitala brukar ta nån dag mer på sig när man får svaga streck på sticka. Så koncentrerat morgonpink är att föredra:)
Det där är helt klart plus!! :D När har du BIM? Och vart beställde du dina stickor ifrån? :)
Testade med sticka som visade lika svagt som igår morse. Testade sen samma med cb digital som visade gravid 1-2!! Åh vad glad jag är nu!
Jag förlorade barnet... Skulle gått in i vecka 7 på tisdag...