Bim september
Hej,
hänger på här denna månaden, hade ägglossning den 9/9, Bim är den 25 september och hoppas på ett posetivt grav test då jag har svårt att bli gravid på grund av övervikt och med 2 missfall i bageget
Hej,
hänger på här denna månaden, hade ägglossning den 9/9, Bim är den 25 september och hoppas på ett posetivt grav test då jag har svårt att bli gravid på grund av övervikt och med 2 missfall i bageget
Hej igen alla, vågar inte hoppas på något bim 25 sep, men idag 2 dagar efter äl har jag någon illande känsla i tjej magen, vi prickade äl exakt på dagen och dagen för men som sakt tänker inte hoppas något för men håller små tummar
Åh herregud kan knappt fatta.. Tog ett test nu och tänkte ja vi får väl se är ju kväll samt BIM-3 .. Och fick se detta efter bara en halv min :D
Alltså hur var det nu!? Jag fick en positiv (äntligen) ÄL-sticka i går kväll vid 22.00 ... testade även positivt nu vid 18.30.. när kan man räkna med att ägget släpper? Är det vid positiv sticka eller inom 24 h efter första positiva test? #lagomförvirrad ????????
God morgon gänget,
I morse hände något som aldrig händer annars jag fick gå upp och gå på toa kl 4:30 på morgonen, det har inte hänt sen jag var gravid sist då jag alltid sover så hårt, Drömde även bebis drömmar :O
Tjejer vad har ni för symptom? ni som gått förbi äl
Oj så spännande det är nu !!
Hörrni när ni räknar tex äl+4 eller äl+8, räknar ni den dagen ni fått plus på äl test ? Eller dagen ni tror att ägglossningen skett ?
blir så förvirrad, men om ni räknar från glad gubbe på äl test så är jag nu på
äl+8 i dag och får nog lov att bli ett test på onsdag äl+10.
Dock bara på cykeldag 19 då så kanske alldeles för tidigt !!
Hoppas hoppas hoppas vi kan klara det spontant, nästa menscykel blir det insemination på sophia hemmet !!
Ingen som testat att ta ett äl-test på dagen då själva äl förmodligen är? Blir det positivt då också eller är det endast dagarna före det visar positivt?
Hej alla
Dagen idag är rätt jobbigt vaknade tidigt i morse efter 5 timmars sömn
ständigt kissenödig
ömma bröst
molvärk
lätt irriterad
illamående
Hej Allihopa!
Hoppar in här jag! Har på flera månader försökt hålla mig utanför familjeliv, mensen har kommit varje månad nu sedan i mars, varje månad samma sak, man känner symptom, men sen kommer mensjävuln i alla fall. :(
Men nu är jag här igen, upptäckt att det är skönt att kunna bolla med andra när det är jobbigt och inte tar sig... =)
Inne på försök nummer 6 nu alltså...
Men denna månad händer saker jag inte känt av tidigare. en sjujävla migrän (inte haft migrän på flera år!!?) och idag när jag stod utanför bilen och samtalade med en vän ilade det till i ryggen, eller ila, svår känsla att sätta ord på, men ont gjorde det, tills jag satte mig i bilen igen, då gick det bra ett tag igen... Detta är inte heller något jag tidigare lidit utav. Konstigt. Men jag vill väl så mycket så kroppen spelar massa spratt. tyvärr.
Hade väl mest troligt ÄL runt den 8-9/9, undrar varför jag känner sånt här nu för? är ju bara några dagar? Kan jag haft sådan tur att ilningen i ryggslutet kan ha varit ägget som satte sig?
Jag är väldigt kroppsmedveten. Vet vad jag brukar ha för krämpor och inte.
Något så konstigt som att min urin är ljusare har också hänt? förstår ingenting. den har varit samma lika jämt, i alla år....
Nåväl. Hoppas att det går bra för alla er andra, jag vågar inte hoppas längre, men någon gång borde det väl vara våran tur!? =)
Kram på er! =)
Hej Allihopa!
Hoppar in här jag! Har på flera månader försökt hålla mig utanför familjeliv, mensen har kommit varje månad nu sedan i mars, varje månad samma sak, man känner symptom, men sen kommer mensjävuln i alla fall. :(
Men nu är jag här igen, upptäckt att det är skönt att kunna bolla med andra när det är jobbigt och inte tar sig... =)
Inne på försök nummer 6 nu alltså...
Men denna månad händer saker jag inte känt av tidigare. en sjujävla migrän (inte haft migrän på flera år!!?) och idag när jag stod utanför bilen och samtalade med en vän ilade det till i ryggen, eller ila, svår känsla att sätta ord på, men ont gjorde det, tills jag satte mig i bilen igen, då gick det bra ett tag igen... Detta är inte heller något jag tidigare lidit utav. Konstigt. Men jag vill väl så mycket så kroppen spelar massa spratt. tyvärr.
Hade väl mest troligt ÄL runt den 8-9/9, undrar varför jag känner sånt här nu för? är ju bara några dagar? Kan jag haft sådan tur att ilningen i ryggslutet kan ha varit ägget som satte sig?
Jag är väldigt kroppsmedveten. Vet vad jag brukar ha för krämpor och inte.
Något så konstigt som att min urin är ljusare har också hänt? förstår ingenting. den har varit samma lika jämt, i alla år....
Nåväl. Hoppas att det går bra för alla er andra, jag vågar inte hoppas längre, men någon gång borde det väl vara våran tur!? =)
Kram på er! =)
Äl är över här med, testen är negativa igen och har haft en rejäl temperaturstigning! Så räknar med att vara på äl+2 nu. Sist hade jag känningar från ca 5 dagar efter äl i form av molvärk som blev starkare hela tiden till BIM ca! Får se hur det blir nu, kommer nog känna efter hela tiden trots att jag inte borde :') Då plussade jag på äl+9, vilket är om prick en vecka, kanske jag gör det igen nu om jag har lika starka misstankar den här gången. Ååh, hoppas!
är nu inne på ANDRA omgången migrän PÅ EN VECKA!!? jag har aldrig migrän. Mår illa konstant (men inte så jag spyr), gör ont i tjejmagen då och då, främst vänster sida äggstocken typ. spänner, bränns liksom. svårt att förklara.
Svullen som en tok och tuttarna är som stenar. haha. :P verkligen på plats. ont gör dem också, inte superont när man klämmer som det brukar vara strax innan BIM, utan känslig som fasiken om man råkar "snärta till" eller "slå" på dem. då vill jag dö, typ.
trött, seg i kolan, nästan förvirrad. och det där i måndags, när det drog till i magen rejält. jag är nästan 99% säker...
nu måste det väl äntligen vara våran tur?
- annars är jag grundlurad av min egen kropp.
äl + 7 eller 8 i går började jag gråta utan anledning vilket sambon kommenterade då jag inte är en person som sätter mig och gråter rakt upp och ner, humör svängningar delux med. får se vad dagen bjuder på
Är på Bim- 5 och har äggviteflytnkngar som kring ägglossning. Äglossning jag sent eller kan det vara ett täcken på graviditet. Har inte fått ngt utslag på clearblue denna månaden.
Tog ett lh tes dvs äl test jag brukar alltid ha negativ efter äl idag är det bim-4 eller bim-6 och äl testet visa positivt kan dom visa på graviditet?
Bilden verkade inte komma med