Bim september
Hakar också på ???? Har BIM 18 augusti...
Hakar också på ???? Har BIM 18 augusti...
Efter ett misslyckat första försök är vi i rullning igen. Har bim först den 13 september om det nu stämmer. Hade en superkonstig blödning som startade innan bim och som inte var som vanlig (mycket blod blandade flytningar - sorry för detaljerna). Men snart dags för ägglossning men vi övar redan nu för säkerhetens skull ;D
Har förresten en tjej född 2012 som verkligen är Supersugen på att bli storasyster :)
Men en blodblandad flytning? Det låter ju som nidblödning?
I augustitråden var det en tjej som hade haft mensen som vanligt men fick superpositivt på ÄLtest och det visade sig att hon trots mens hade blivit gravid! ^^
Nu blir det att ligga :))))) ÄL beräknad till på torsdag :D
Nu är nog ägglossningen över men vad vet jag. Förra mensen var konstig (sparsamt med blod dag 1 och 3 och bara slemmigt dag 2 och kortare än vanligt, sorry för detaljer) har haft ägglossning smärtor, ägglossning flytningar i !5! dagar och har nu en huggande, skärande smärta mellan benen. Någon som brukar ha så? Eftersom mensen kom två dagar tidigt förra månaden är min bim om 7-9 dagar :)
Vad tror ni?
Nä ni, har verkligen varit annorlunda denna månad och jag har verkligen varit säker att detta är vår månad men nu är allt som bortblåst. Har fört dagbok på känningar, humör etc de senaste månaderna och det är därför jag trott att det kanske blivit något nu, men men...Är på BIM -6, så än kan det hända något men men det återstår att se. Är dock lite mer cynisk nu än tidigare ;)
Jag förstår dig helt! Jag hade verkligen skum kropp och symptom, fick tokstarka ältest ca 1 v efter äl O.O och trodde verkligen att det hade gått
Sen försvann alla symptomen och jag blev sååå negativ, sa till mannen det var kört osv :P men idag är det 30 dagar sen mensen slutade och bim+4 enligt appen, dock inget plus än ^.^;;
Men sådär mellan äl och bim blir man ju sjukt deppig och tappar alla hopp