Inlägg från: Lindholmaren |Visa alla inlägg
  • Lindholmaren

Bim september

FrökenE1985 skrev 2016-09-01 19:28:52 följande:

Vad kul, en BIM-kompis! Då kan vi följas åt.

Har också BIM 15 september! :)
  • Lindholmaren
    LillaPyret skrev 2016-09-06 16:35:47 följande:

Här hade jag en del att läsa igenom :) Har varit sjuk så inte orkat läsa igenom allt ni skriver. Jag är just nu på cykeldag 23 av 30 (BIM-7) och enligt Natural Cykles va min ÄL för en vecka sen. 

Har inte känt något speciellt mer än att det ibland sticker till i magen men de kan ju vara vad som helst. 

Har köpt hem ett Predictor Early test som jag sett många provat som jag tänkte ta på lördag morgon. Har så sjukt svårt att hålla mig så är tur att jag jobbar sent de sista tre dagarna som återstår innan helgen. För på lördag borde ju testet vara positivt om det tagit sig...?

Var köper man Predictor Early? :)
  • Lindholmaren

Hoppar in här efter att ha läst igenom alla era kommentarer. Födde en son i akut kejsarsnitt i april men han dog efter 11 dagar pga att han hade ett gravt hjärtfel som gjorde att hjärtat gav upp utan någon egentlig anledning. Vi har försökt sen i Juni och var t.o.m i slutet av juni och tog ett blodprov för jag var hundra på att jag var gravid och var dessutom på cykeldag 40. Det visade sig att det var påväg att bli något men ägget fastnade aldrig ordentligt som jag förstod det på gynekologen. Så vi är på försök 3 nu, har BIM 16 september. Fastän jag inte har så stora förväntningar på att det kommer bli någon befruktning. Har lite stickningar och molande värk i magen men det kan lika bra vara att jag är påväg att få mens snart.

Följer gärna med på era plus och hoppas på att jag får mitt den här månaden mot alla odds :)

Svar på tråden Bim september