• Havregry

Bim september

Hängde en hel del i augustitråden, kände mig verkligen gravid då men var det inte. Blev lite ledsen när så inte var fallet, så bestämde mig för att försöka att inte tänka så mycket på det den här gången, därför har jag inte varit med här från början.

Hade ett test kvar från förra månaden, och med den dåliga självdisciplinen jag har kunde jag inte hålla mig längre än till imorse, på bim -2 eller -4 (lite osäker)...

...och det blev ett svagt plus! Kollade igen precis med digitalt test och jorå, det står att jag är gravid :) Första gången jag är gravid, 3 eller 4 försök tog det beroende på hur man räknar.

• Havregry

Tack :D Känns surrealistiskt, men är glad såklart. Har nog inte fattat det riktigt än, kände mig mer gravid förra månaden än nu konstigt nog ^^ Hoppas det kommer massa mer plus nu!

• Havregry
    LillaPyret skrev 2016-09-02 08:23:30 följande:

Hemma från jobbet idag med halsont och en son som har hög feber. Dag 19 i cykeln och jag har inga symptom alls. Vet att det är tidigt men något borde man ju känna. Och som inte eländet vore nog så gick strömmen precis och beräknas tillbaka om typ 3tim. Precis vad jag behöver med en febergnällig son som äntligen skulle få se sitt älskade Lejonvakten.

Jag kände inget förrän nu på ca bim -1 eller -2 då mina bröst är ömma. Och det är det enda. Så inget konstigt om man inte känner något så tidigt som cd 19 tänker jag.
  • Havregry
    Samnovak03 skrev 2016-09-02 12:25:06 följande:
    Grattis!!!
    Kände du några symtom? :)

Tack!

Lite mer flytningar än vanligt, vita och krämiga liksom, annars inget innan jag testade. Nu spänner/ömmar det lite i brösten till och från, annars är jag helt symptomfri än så länge.

• Havregry

Ungefär sådär svagt var mitt på bim-2 till bim-4, fick bekräftat samma eftermiddag med digitalt :)

Svar på tråden Bim september