November83 skrev 2016-09-21 22:49:54 följande:
Exakt så känner jag idag. Försök 9 å för 1 vecka sen fick min kusin 4 år yngre sitt första barn. Gravid första försöket. Ytterligare 2 bebbar har ramlat ut ur kompisar denna vecka. Första försöket. Gråter å är så bitter. (Inget jag visar utåt, inte deras fel ju å glad för dem men bittert ändå) haft 2 MF längs vägen. Hade första stannat hade jag varit i 6 månaden med bf 13/12.... Vill bara gråta, varför får det inte bli min tur nån gång?
Så bara gråt du! Ut med det, bryt ihop å ladda om! Hoppas innerligt din mens håller sig borta men om den nu kommer så kommer en ny månad, ni fixar det här, det KOMMER bli er tur å skickar massa styrka din väg
9 försök, då vet du mycket väl vad jag pratar om. Och två missfall måste vara riktigt tufft!
Det känns så dumt att inte kunna glädjas med nära vänner och familj/släkt. Man vet ju själv hur stort det hade varit om man själv skulle bli gravid och behålla det.
Mensen kom tyvärr idag men det visste jag ju redan. Jag hade min värsta urladdning i tisdags så idag känns det lite bättre. Helt sjukt att hoppet ändå återkommer trots att man varje månad tror att allt är hopplöst. Kanske att nästa månad är vår månad :)