• StinaLisa

Bim september

Jag ratade ägglossningstest då clearblue aldrig gav utslag så blev så ledsen. Slängde allt. Har nu beställt från billiga tester och ska prova i september. Kanske har ägglossning senare än jag trott alternativt inte alls. Hoppas på ett plus slutet av sep .....

• StinaLisa

Jag ska ha ägglossning 2 september enligt en app jag fyller i mens osv. Första gången köpt stickor från billiga tester. Så ska se om jag ens har ägglossning alls ! Eller kanske senare ! Sen ska jag lova mig själv att sluta känna efter för förra månaden var det inbillning deluxe och jag var skengravid haha så de tåget får gå !

Mysa. Ta det lugnt. INTE gravtesta förren dagen innan mens !

• StinaLisa

Okej. Jag har för första gången testat med billiga test ägglossningstest. Om man inte ens har ägglossning eller är fertil blir det ljusrosa streck ändå?? Ska bli spännande detta om det händer något de följande dagarna då jag enligt en app har ägglossning till helgen och nu är inne på mina fertila dagar ........

• StinaLisa

Förlåt för dubbla bilder haha. Såg inte bilderna via appen men syns om man går in via nätet. Sorry.

• StinaLisa

Okej. Första månaden med billiga tester ägglossningstest. Kört på appen och egentligen sparat sexet och legat enligt appen. Visade sig bara helt fel ! Hade ägglossning nu igår. Tror jag. Kolla bilden. Så vi låg igår och hoppas på något. Om inte annars har jag nu lärt mig att inte lita på appen. Och det är kul att kroppen funkar oavsett om jag blir gravid eller ej. Men nu vet jag om att jag har ägglossning iallafall :) tjoho !

• StinaLisa

Har Bim på fredag alltså mens då. Haft hugg i magen till och från. Sjukt trött och kissar heeela tiden ! Men tror mest det är inbillning eller att förkylningen gör att kroppen spökar haha. Orkar inte hoppas på för mycket heller.

• StinaLisa

Hoppades verkligen men ska ha mens idag. Tog en digital "inte gravid". Fan. Lika besviken varje gång. Men men.

• StinaLisa

Alltså. Blir mer hoppfull med en viss rädsla haha. Skulle då mens i fredags. Idag söndag kväll. Och. Nada mens !

Testade i fredags vid förväntad mens med en digital och fick negativt. men ska fasiken köpa en till. Kanske bara sen mens för ja för mycket tankar. Psyket säkert. Men men. Spännande detta ! Alltså två tre dagar över tiden nu om inte mensen bara är sen ...... tänker att ja brukar få nå flytbing dagen innan mens som är blandad brunblod men inte fått någonting ännu.

• StinaLisa

Som jag skrev igår.

Alltså. Blir mer hoppfull med en viss rädsla haha. Skulle då mens i fredags. Idag söndag kväll. Och. Nada mens !

Testade i fredags vid förväntad mens med en digital och fick negativt. men ska fasiken köpa en till. Kanske bara sen mens för ja för mycket tankar. Psyket säkert. Men men. Spännande detta ! Alltså två tre dagar över tiden nu om inte mensen bara är sen ...... tänker att ja brukar få nå flytbing dagen innan mens som är blandad brunblod men inte fått någonting ännu.

Uppdatering: tagit ett ägglossningstest som visar detta. Hört att de kan visa graviditet ELLER att mensen är väääldigt nära. Spännande. Får köpa ett test och ta imorgon. MEN jag tog ett digitalt gravtest dagen vid förväntad mens i fredags som dock visade negativt så försöker inte hoppas för mycket men visst fan gör man det ! Första månaden vi kört med ägglossningstest och de visade sig att jag hade ägglossning senare än vad vi trott så ja. Spännande !

• StinaLisa

Alltså jag dör !!!!!! Första gången med ägglossningstest och de visade sig att jag hade ägglossning senare än vad jag trodde ! Slutade med p-piller och endast legat enligt en app och ingen emellan typ. Första månaden nu med ägglossning enligt tester som visade rätt. Och låg och ja. Jag tror att jag är gravid hahahah. Kunde inte hålla mig. Testade ju med ägglossningstest imorse som blev sträck. Åkte till Apoteket så köpt denna och en digital jag ska ta imorgon bitti men ja. Helt sjukt jag bara ler och får smått panik hahaha !!!!!!!!

• StinaLisa

Alltså jag dör !!!!!! Första gången med ägglossningstest och de visade sig att jag hade ägglossning senare än vad jag trodde ! Slutade med p-piller och endast legat enligt en app och ingen emellan typ. Första månaden nu med ägglossning enligt tester som visade rätt. Och låg och ja. Jag tror att jag är gravid hahahah. Kunde inte hålla mig. Testade ju med ägglossningstest imorse som blev sträck. Åkte till Apoteket så köpt denna och en digital jag ska ta imorgon bitti men ja. Helt sjukt jag bara ler och får smått panik hahaha !!!!!!!!

• StinaLisa

• StinaLisa

Alltså jag dör !!!!!! Första gången med ägglossningstest och de visade sig att jag hade ägglossning senare än vad jag trodde ! Slutade med p-piller 1 april och endast legat enligt en app och ingen emellan typ. Inget har hänt.

Första månaden nu med ägglossningstest enligt billiga-tester som visade rätt 3-4 dagar senare än väntat.

Vi låg en gång endast och ja. Kunde inte hålla mig då mensen skulle ha kommit i fredags. Fyra dagar efter sexet fick ja starka hugg i magen och tänkte "nu blev jag gravid!" Samt ömtåliga bröstvårtor samt kissar konstant !

Testade med ägglossningstest imorse som blev två starka sträck.hm okej. Gravid ?!

Åkte till Apoteket och köpte en sticka. Plus direkt. och nu en digital clearblue senare säger GRAVID 1-2 veckor.

Jag dog lite inombords. ?? Så lycklig. Ringde BM direkt så ska på ultraljud 20 december då 17-18 veckor. Tänk. Om allt går rätt och positivt kommer alla i släkten få en fet julklapp med en ultraljudsbild !

Lycka !

• StinaLisa

Min story.

Första gången med ägglossningstest och de visade sig att jag hade ägglossning senare än vad jag trodde ! Slutade med p-piller 1 april och endast legat enligt en app och ingen emellan typ. Inget har hänt.

Första månaden nu med ägglossningstest enligt billiga-tester som visade rätt 3-4 dagar senare än väntat.

Vi låg en gång endast och ja. Kunde inte hålla mig då mensen skulle ha kommit i fredags. Fyra dagar efter sexet fick ja starka hugg i magen och tänkte "nu blev jag gravid!" Samt ömtåliga bröstvårtor samt kissar konstant !

Testade med ägglossningstest måndag som blev två starka sträck.hm okej. Gravid ?!

Åkte till Apoteket och köpte en sticka. Plus direkt. och nu en digital clearblue senare säger GRAVID 1-2 veckor.

Svar på tråden Bim september