Inlägg från: Anonym (Augusti) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Augusti)

Bim september

Hej!

Kan jag hoppa in här? Har BIM 26 augusti men hittade ingen augusti tråd där jag kunde vara anonym

• Anonym (Augusti)

Tack

Hur långt efter ägglossning börjar ni testa, jag har svårt att hålla mig fram till BIM men är bara på äl+6 idag

• Anonym (Augusti)
    Anonym (A) skrev 2016-08-19 18:58:38 följande:

Men ÄL +6 då är de ju snart dags att börja testa! ?

Men när är det tid att börja då tro? Har bara ett test hemma så jag tänkte vänta men det är svååååårt ;)
  • Anonym (Augusti)
    m12345 skrev 2016-08-20 07:26:27 följande:

Jag blir tokig snart, har testat med ÄL-stickor snart två veckor men inget utslag utan bara ett svagt teststreck 2-3 dagar. Enligt min app skulle jag haft ÄL 14 aug. Det står att man inte ska dricka 2 timmar innan test, hur känsliga är de? Jag har försökt hålla detta men dricker mycket dagtid. Slutade med mini-piller i Juni så känner inte kroppen

• Anonym (Augusti)

Skit telefon (eller klumpiga fingrar) skulle iaf skriva till dig m12345

Jag tycker äl tester är svåra, känner du av din äl i övrigt? (äl värk ect)

• Anonym (Augusti)

Jag har många gånger känt av ägglossning trots negativt äl test, värk i äggstocken, ökad sexlust, äl sekret ect.

Är det fler med den erfarenheten? Känns inte som dom är så tillförlitliga?

• Anonym (Augusti)
    FyrAAAA skrev 2016-08-20 16:27:38 följande:

Är på äl+4 idag! Fler som ligger ungefär lika i tiden?

Är på äl +7 idag, när har du BIM?
  • Anonym (Augusti)
    FyrAAAA skrev 2016-08-20 20:26:42 följande:

Har bim 30/8 tror jag eller 31/8, du då?

Enligt app är BIM den 26/8, dock kan min cykel variera mellan 23-28 dagar
  • Anonym (Augusti)

Jag tror jag är låghormonare, tidigare plussat på äl+ 16-19 men då var min cykel längre (32 dagar) nu är den mellan 23-28 dagar.

Är man alltid låghormonare om man varit det tidigare?

• Anonym (Augusti)
    Anonym (en trea?) skrev 2016-08-22 18:03:17 följande:

Jag plussade svagt med andra barnet på äl+7, det ökade varannan dag Vänta någon dag till tycker jag o testa sen.. typ äl+10 känns mer säkert. Borde va idag väl? . Håller tummarna  

Jag använde mitt test idag, som jag sa att jag skulle vänta med ( ), det var helblankt.. bara kände hur besviken jag blev.

Tror dock jag är låghormonare (plussat Äl + 16-19 tidigare men hade längre cykel då)

Nu har jag inga test kvar så jag får helt enkelt vänta och se om mensen kommer om några dagar eller ej.

Men de "symptom" jag kände förut är puts väck så jag tror det är kört.
  • Anonym (Augusti)

BIM -2 idag och jag känner redan att jag gett upp. De symptom jag hade är puts väck, allihopa. Hade till en början molvärk från äl +3 och tyngdkänsla i livmodern, sedan ökad hunger och värmekänsla i kroppen och sedan ökad trötthet som fick mig att behöva sova middag en stund på dagen.

Igår hade jag molvärk igen men det kan ju lika gärna vara mensen som är på gång, igår kände jag inget behov av att sova middag längre och idag kunde jag skippa frukosten (försov mig) utan att må illa av hungern.

Fler som blir så uppgivna redan innan BIM?

Svar på tråden Bim september