• LB2016

Bim september

Hej tjejer! Hoppar in här jag med.

Har Mens nu och detta är vårt fjärde försök.

ÄL 31/8 och BIM 15/9 enligt NC app dock ej säkert då jag har oregelbunden Mens, sen 5 månader tillbaka jobbigt! :-/

Ska testa med rosenrot denna cykel väntar fortfarande på posten, så får jag se ifall den förkortar och gör min cykel regelbunden. Hoppas! Och så ska jag köra på ÄL-stickor efter mensen.

Någon mer som använder NC app?

Hoppas detta är vår månad denna gång! )

• LB2016
    stellanocte skrev 2016-08-16 19:57:04 följande:

Välkommen :) Vi är också på vårt fjärde försök, med första barnet. 

Jag använder inte NC men försöker med ÄL-tester för första gången denna månad. 

Tack! Okej, det är vårt första barn också. Dock fick jag en jätte tidig MF förra månaden. Fick pos på billiga tester, visste inte om dom ljuger så var inte säker. Men sen så fick jag konstig "Mens" och då var det blankt på testerna också. Så då måste det ha vart tidigt MF.

Okej, använder du ingen annan app? Haha besatt av dessa appar nu när vi försöker. imorgon är mensen slut och så ska jag också börja med ÄL-stickor. Har typ ett eget litet apotek här hemma haha. Bor i en liten stad så lite svårt att åka in till affären.

Dudå? När har du BIM?
    småvildingar skrev 2016-08-17 09:19:41 följande:

Hej och välkommen! :)

Ja, jag använder NC appen ^^

Hej, tack!

Kul! Hur länge använder du den? Jag använder den endast 4 månader så än så länge går allt bra. Dock sålde en butik fel termometer till mig så nu är det som att börja från början. Då den kunde inte hitta ÄL osv, beställde deras och använt den första gången idag!

Jobbigt när butiker är så oseriösa. Trodde något var fel på mig! Haha..

Hur länge försöker ni?
  • LB2016
    Gabs skrev 2016-08-17 10:09:48 följande:

Nu tänkte jag hänga på här och förhoppningsvis få lite pepp i väntan på plusSolig

Detta blir fjärde försöket (första efter mf) till en 2:a. Första barnet fött -14.

Bim 10/9

Nu hoppas vi på en majungeHjärta

Hej, tänkte fråga hur gör man alla dessa söta smiley?

Haha är rätt ny här..
  • LB2016
    småvildingar skrev 2016-08-18 08:23:13 följande:
    Har inte hunnit använda appen så länge men använde den för att bli gravid med min yngsta och det funkade bra! ;)

Vi är inne på första försöket nu! Så mitt i början är vi :)

Hur länge har ni försökt?
    Okej, bra att man vet att den funkar då!

Detta blir vårt fjärde försök, så imorgon börjar jag ta ÄL-testerna.

Ååh! Hoppas vi alla blir gravida nu!
  • LB2016
    happylife skrev 2016-08-18 10:59:29 följande:

Hoppar in med er tjejer!
    Mensen kom tyvärr idag, andra försöket efter sent avbrytande i v 16-17...
    Hade hoppats att det tagit sig, såklart...men bara att kämpa vidare! Lite roligare när man får hänga i en bim grupp
    Svårt att säga exakt bim eftersom min äl blivit lite varierande efter avbrytandet, denna cykel hade jag äl dag 20, så om jag räknar på det blir bim nu 21 september! Och då är jag på semester i Frankrike!
    Äter rosenrot from idag för att få kortare cykel, får se om de funkar!
    Nu kör vi

Hej och välkommen!

Äter också rosenrot from igår. Har en oregelbunden cykel, oftast jätte lång också.

Så hoppas också att den hjälper att förkorta!

Vilken rosenrot äter du?
  • LB2016
    happylife skrev 2016-08-18 16:31:20 följande:
    Tack
    Märket på Rosenroten är Friggs, "Rosenrot energi" 3000 mg rosenrot är det.
    Står att man ska ta 1-2 om dagen, har alltid bara tagit 1...
    Vad har du och hur många tar du om dagen?
    Okej, jag köpte den också först. Men på min stod det att man bara får äta en om dagen och inte mer. Sen så läste jag på lite, och verkar som alla använt och gått bra för dom med aritc root. Kunde knappt hitta något om friggs, bara att aritc root verkar bättre. Så jag köpte den och äter den istället. Jag tar 2 om dagen då man får max, sen så ska jag minska och ta en om dagen ju mer jag närmar mig ÄL. Så på söndag tänkte jag att börja ta en istället.

Hoppas den hjälper oss! Och att vi får vårt plus snart!!
  • LB2016
    Samnovak03 skrev 2016-08-18 18:32:56 följande:

Hej allesammans, hoppar in här jag med!

* Första barnet, försök nummer tre denna gång
    * Har beräknad ÄL den 25/8, menscykeln är 30 dagar så har BIM den 9/9.

September är min och min katts månad, dessutom min favoritmånad, så hoppas verkligen på ett plus denna gång!! Håller tummarna för alla er och för mig och sambon!! 

Hej!

Känner också på mig att september månad är en bra månad hehe!

Hoppas hoppas!
Svar på tråden Bim september