• LaceyLoo

Bim september

Hoppar in här, då det är tveksamt om jag haft äl denna månad.. Tempen borde gått upp i måndags då äl var beräknad men den har fortf inte gått upp.. Hade positiva ältest mån och tis.. Fattar ingenting!

Så nästa BIM blir i september, runt den 23

• LaceyLoo
    misslina skrev 2016-08-11 21:27:00 följande:
    Hade du positiva äl-test tisdag och onsdag så får du tänka att ägget släpper 24-36 timmar efter det! Och sen kommer Temp-höjningen! Så fortsätt tempa så kommer nog höjningen i morgon eller på
    Lördag!
    Hade positiva test måndag och tisdag.. Men fort ingen höjning, brukar alltid få positivt bara en dag och höjning dagen efter den..

Hoppas du har rätt!
  • LaceyLoo
    LaceyLoo skrev 2016-08-11 21:29:26 följande:
    Hade positiva test måndag och tisdag.. Men fort ingen höjning, brukar alltid få positivt bara en dag och höjning dagen efter den..

Hoppas du har rätt!
    Fortf ingen höjning, svagt utslag på ältest.. Men ont i magen som vid äl.. Så kanske är så att kroppen försöker släppa igen
  • LaceyLoo
    småvildingar skrev 2016-08-12 19:56:49 följande:
    Släpper säkert nu snart!
    Tempen har stigit lite, cirka 0,2! Och vattniga flytningar idag, trodde jag kissat på mig nästan xD lite starkare streck på ältest.. Är på dag 23 idag
  • LaceyLoo
    småvildingar skrev 2016-08-17 09:19:41 följande:
    Hej och välkommen! :)

Ja, jag använder NC appen ^^
    Använder också NC :)

Hoppar in här :) har troligen inte haft äl denna månad. Hade positivt ältest mån och tis förra veckan, sen negativt till mån då det blev positivt igen mån och tis. Har dock inte haft någon tempökning alls i princip.. Så jag gissar på att det inte blivit något denna månad..

Alltså bör nästa BIM ske i september, men när vet jag inte riktigt då då :p
Svar på tråden Bim september