Bim september
Har egentligen BIM nu 15 aug men inga symptom (inbillar mig molvärk och ömma bröst, men det är nog kroppen som spökar) i sikte så nästa BIM blir 16 september!
Har egentligen BIM nu 15 aug men inga symptom (inbillar mig molvärk och ömma bröst, men det är nog kroppen som spökar) i sikte så nästa BIM blir 16 september!
Kroppen är bra knepig :p
Har du tagit ett gravtest nu i det närmaste? Kanske borde göra ;)
Då mensen kom tre dagar tidigt så är BIM för mig den 12e september,med ÄL den 29 aug, istället för 15 september och ÄL den 2 september :) Hoppas detta försök leder till vår efterlängtade bebis <3
Nu är mensen över. Nu inväntar vi de fertila dagarna <3
Är mitt uppe i mitt fertila fönster. Hoppa innerligt att det tar sig nu! Och för dig/er alla med såklart!
Hur går det för alla? Själv går en snart in på de fertila dagarna (fr.o.m 24 aug, ÄL 29 aug) :)
Så känner jag också idag på äl+6/7 :-/
Hur går det för alla? Just haft ÄL och mina fertila dagar. Men har en fundering. Har vi haft tillräckligt? Hade ÄL i måndags enligt kalendern och vi hade det i måndags, tisdags och idag. Tror ni chansen då finns även fast vi bara hade det först på ÄL-dagen och inte dagen före eller så? Vissa säger att en borde ha det dagen före också för att det redan ska finnas spermier som väntar före ÄL ifall en har det "försent" om ÄL inte varar mer än nå få timmar och en missar det så att säga. Kanske är övertrött men behöver lite råd och så :)
ÄL + 5 idag, tiden går så sakta!! Hur tidigt kan en känna ngt? ÄL + 7 och framåt?
ÄL + 6 eller 7 (tror jag) idag. Kroppen spökar och jag vågar inte tro att ngt jag känner stämmer riktigt än. BIM 12 september iaf <3
Då det inte verkar gått denna gång (har BIM på måndag och inga symptom än över huvudtaget) så hoppar jag ur denna tråd. Grattis alla som fått ett plus <3
Tycker du kan stanna kvar tills mensen kommer! Alla får inte symptom! :)