• Fkvi

Bim september

Har egentligen BIM nu 15 aug men inga symptom (inbillar mig molvärk och ömma bröst, men det är nog kroppen som spökar) i sikte så nästa BIM blir 16 september!

• Fkvi
    småvildingar skrev 2016-08-12 19:57:45 följande:

Kroppen är bra knepig :p

Haha tyvärr är den ju det ;) Mensen verkar då ha börjat idag, 3 dagar tidig. Är dock inte säker. Brukar blöda rikligt och nu har jag bara haft brunt blod som jag knappt ens behövt tampong för. Skumt. Brukar aldrig ha såhär.
  • Fkvi
    småvildingar skrev 2016-08-13 11:41:07 följande:

Har du tagit ett gravtest nu i det närmaste? Kanske borde göra ;)

Haha haft mensvärk hela natten så det är mensen allt ;) Men det är bra! Då går det över fortare!
  • Fkvi

Då mensen kom tre dagar tidigt så är BIM för mig den 12e september,med ÄL den 29 aug, istället för 15 september och ÄL den 2 september :) Hoppas detta försök leder till vår efterlängtade bebis <3

• Fkvi

Nu är mensen över. Nu inväntar vi de fertila dagarna <3

• Fkvi
    småvildingar skrev 2016-08-17 09:22:15 följande:

Är mitt uppe i mitt fertila fönster. Hoppa innerligt att det tar sig nu! Och för dig/er alla med såklart!

Spännande!! Tack och hoppas för er skull också att det går för er :)
  • Fkvi

Hur går det för alla? Själv går en snart in på de fertila dagarna (fr.o.m 24 aug, ÄL 29 aug) :)

• Fkvi
    FyrAAAA skrev 2016-08-23 22:58:45 följande:

Så känner jag också idag på äl+6/7 :-/

Lugn! Det är alldeles för tidigt ändå. Tar ca en vecka för ägget att bara fästa :) så blir det ngt bör det kännss om några dagar
  • Fkvi

Hur går det för alla? Just haft ÄL och mina fertila dagar. Men har en fundering. Har vi haft tillräckligt? Hade ÄL i måndags enligt kalendern och vi hade det i måndags, tisdags och idag. Tror ni chansen då finns även fast vi bara hade det först på ÄL-dagen och inte dagen före eller så? Vissa säger att en borde ha det dagen före också för att det redan ska finnas spermier som väntar före ÄL ifall en har det "försent" om ÄL inte varar mer än nå få timmar och en missar det så att säga. Kanske är övertrött men behöver lite råd och så :)

• Fkvi

ÄL + 5 idag, tiden går så sakta!! Hur tidigt kan en känna ngt? ÄL + 7 och framåt?

• Fkvi

ÄL + 6 eller 7 (tror jag) idag. Kroppen spökar och jag vågar inte tro att ngt jag känner stämmer riktigt än. BIM 12 september iaf <3

• Fkvi

Då det inte verkar gått denna gång (har BIM på måndag och inga symptom än över huvudtaget) så hoppar jag ur denna tråd. Grattis alla som fått ett plus <3

• Fkvi
    Korvstroganoff skrev 2016-09-11 10:37:58 följande:

Tycker du kan stanna kvar tills mensen kommer! Alla får inte symptom! :)

Fick mens idag (en dag tidigt).. <3
Svar på tråden Bim september