Bim september
Jag hakar på här , jag har BIM den 1 sep .
Är 24 år och har en son född 13 , så tycker det är dags för ett syskon det blir första försöket.
Jag hakar på här , jag har BIM den 1 sep .
Är 24 år och har en son född 13 , så tycker det är dags för ett syskon det blir första försöket.
Jag ska enligt en app jag har ha Äl i dag , jag och sambon myste lite i går kväll. Och stax efter så börja jag få stickningar i vänster äggstock , och det har jag haft nu under morgonen också + molland värk .
Kan det vara befruktningen jag känner av?? Den känns mer en vad jag brukar känna vid Äl.
Ja det är väl bara vänta och se ??
Jag räknar från första dagen man måste använda nått skydd. Är det bara lite på pappret så räknar jag det inte.
Jag väntar in fertila dagar nu i helgen men vet inte om det har blivit rätt i alla mina appar ;). Tänkte vänta med ägglossningstest till en början iallafall. Med risk för dum fråga men när räknar ni in start på mens? Första möjliga röda eller när det blivit mer flöde? Haha känns urdumt att fråga men är ju avgörande för ägglossningen ;)
Jag har som du BIM 1 sep och enligt en app så va det äl den 17 , och jag har haft molvärk och stickningar i vänster sida sen dess. Är så nyfiken på om det blev något. Men det är väl bara att vänta och se
Hej!
Jag och min sambo testar för första gången. Jag är 33 och han 40. Har suttit och läst i olika trådar senaste dagarna och tror att jag lärt mig alla förkortningar. Har inte gjort några ÄL-test men enligt app hade jag ÄL den 17/8 och BIM 1 sep. Sex den 14/8 och 16/8. Jag börjar dock undra om ÄL var senare än 17e då jag nu ca ÄL+4 fortsätter att känna stickningar, pirr å lite värk. Har känt det varje dag sedan beräknad ÄL. Vi får väl se om ett par veckor vad som sker!
Idag blir det En vecka sen äl för mig, åå vad jag känner symtom hela tiden. Bara några dagar kvar så kan jag testa.
Jag brukar känna av min äl och den här gången tror jag till och med att jag kände befruktningen , jag hade äl den 16-17 och har haft mensvärk sen dess. Dom första dagarna hade jag även stickningar i vänster äggstock . Tänkte testa i morgon då det är äl+10
Hade ÄL igår tror jag, kändes i den vänstra äggstocken hela dagen! Brukar ni känna av er ägglossning? :)
Jag har BIM i dag eller jag har lite oregelbunden så man vet ju inte riktigt , jag mår precis som jag gjort i 2 veckors tid , molande värk i magen, ömma bröst . Men det är bara vänta och se om det kommer nån mens.
Negativt test.
Jag får väl inse att jag är skengravid .
När ska jag testa igen om inte mensen kommer?
BIM 1 september enligt en app och 3 september enligt en annan . Jag vet inte vilken jag ska följa riktigt.
Och negativt test.
Nu vill jag veta..
Där kom min mens