Kan graviditetstest ge falskt positiva resultat?
Vilket glatt besked! Hoppas så att det stämmer och att det får gå bra för er! <3 Kram!
Vilket glatt besked! Hoppas så att det stämmer och att det får gå bra för er! <3 Kram!
Regnbågsdröm: Vad glad jag blir av att höra att allt gått bra med operationen! Skönt att ni snart får köra igång igen. Hoppas så att det är er tur nu! <3
Tack snälla du! <3 Hur är allt med dig?
Åh vad härligt att höra. Håller alla tummar för att det ska fortsätta bra för er!
Nej, vi har ingen start än. Fick provsvaren efter operationen nu nyligen, så vi får avvakta och se när kliniken får in dem och hur köerna ser ut.
Tack för de lugnande orden. Kliniken öppnar idag så jag ska försöka få kontakt med dem och få det bekräftat. Antar att jag inte är den enda som ringer första dagen efter sommaruppehållet.....
Ja de sa att tabletterna inte kunde ge falskt positiva resultat så det behövde jag inte oroa mig för.
Hon sa även att det kan tänkas att DHEA preparatet kan ha haft en positiv inverkan som gjort att vi lyckats plussa naturligt denna gång. Jag är skeptisk eftersom jag bara ätit dem sedan 1 juli och det borde väl ta längre tid för dem att verka trodde jag men vem vet?
Hej! Hur går det? <3
Hej!
Ursäkta ett sent svar. Jag har inte loggat på ett tag. Allt är bra med mig. Är i vecka 26 nu och är riktigt rund om magen. RUL såg bra ut och allt verkar vara normalt. Vi valde bort KUB av olika skäl. Vi hoppas allt ska gå bra.
Hur är det med dig? Vad händer i ditt liv?
Önskar dig en fortsatt fin jul. Kram :)
Jag vet hur kämpigt MA är. Fick det själv under vårt IVF försök. Dock verkade det ha satt igång kroppen lite så jag triggade att bli gravid spontant månaden efter. Jag vågar inte ropa hej förrän jag har det lilla knytet i famnen men hittills har det gått bra. Jag ska hålla alla tummar och tår för dig och ert lilla hjärta. Ska du snart in på tidigt ultraljud? Tror jag var inne i vecka 8. Vi kan väl höras lite och uppdatera varandra om hur det går. Tänk positiva tankar och njut av jul och nyår. Kram
Hej!
Hoppas du har en fin start på det nya året!
Jag var inne på ul i vecka 8 och 10. Sedan bokade jag ett privat i vecka 13 för att stilla min oro. Behövde lite återkommande kontroller för att våga tro.
Efter det har vi haft kontroller som under en vanlig graviditet.
Kram
Ja gör det! Just efter 12 fullgångna veckor kändes det bra att få en indikation på att allt såg bra ut. Den mest kritiska tiden är ju över då. Då kan de se en hel del på ultraljudet faktiskt. Vi bor i Sverige. Västmanland närmare bestämt. Var bor du?
Gör verkligen mitt bästa. Hoppas att det känns mer verkligt snart. :)
Usch för sura uppstötningar! :/ Det finns ingen medicin som funkar mot det?
Mysigt med sparkar! <3 Längtar så mycket tills vi är där. :)
Jag mår bara bra! Har inget illamående hittills om jag inte blir för hungrig. Känner mest av ömma bröst, hunger och humörsvängningar. Men nu ska det väl snart plana ut om jag förstått det rätt. :) Hade du några spökveckor?