Inlägg från: Mia86a |Visa alla inlägg
  • Mia86a

Clearblue varför blinkar gubben så många dagar?? Ägglossning redan skett???

Hej,

Någon som varit med om det omvända, dvs ingen blinkande smiley utan den gick från tom cirkel till fast smiley direkt? Antar att jag hade väldigt snabb stegring och att det därför blev så? Liiite besviken då jag gärna hade fått blinkande smiley som en liten förvarning om att det var på g.

Förstår er andra dock, måste vara jättefrustrerande att få blinkande smiley för många dagar i rad...

• Mia86a
    yasmir skrev 2019-08-06 14:08:08 följande:

jag har varit med om även det. att det direkt blivit fast, då har man säkerligen bara inte testat i tid för att se de dagarna då östrogen ökar. menskalendern vet juj inte exakt när vi ska få ÄL utan det är bara en prognos, så för mig är det svårt att veta exakt, jag börjar testa typ 6 dagar innan "äl" för att få de blinkande smileysen också :D

Jo jag förstår. Men i mitt fall testade jag varje dag och gick ändå från cirkel till fast smiley över en natt utan blinkande gubbe däremellan.

Men men, jag blev gravid där i månadsskiftet jan/feb och är nu gravid i v 30, så testandet är över för min del, gör all framtid.

Vill önska er andra som försöker stort lycka till!
Svar på tråden Clearblue varför blinkar gubben så många dagar?? Ägglossning redan skett???