• Ninin

Vi som börjar syskonverkstad höst/vinter -17

Hej!

Får jag hoppa in här?

Vi har precis börjat försöka få ett tredje barn. De två första gick ganska lätt, men jag tar inget för givet och är nog mer nojjig än någonsin nu. Lite som att vi har ju redan en jättefin och lycklig familj, ska vi sabba det genom att riskera missfall eller ett barn som inte är friskt..? Men vi måste ju ändå tänka att det ska gå bra och vi vill väldigt gärna ha en liten till i familjen.

• Ninin
    tinis skrev 2017-09-16 09:07:08 följande:

Hej alla :)

Med vardagens springandes så hinner jag inte med att läst i tråden tyvärr. Jag hoppas verkligen att allt går bra för er!

Förra veckan var jag på ul för att kolla hur det stod till med ägglossningen (käkar pergotime). 3 mogna ägg på enkel dos så det vart liggförbud. hade haft sex 3 dagar innan men det verkar inte ha tagit sig då det känns som att mensen är på väg nu. Är det någon här inne som hår kolla på pergotime? Jag har ju egen äl men lågt progesteron. Blir så osäker på om verkligen medicinen hjälper när det gäller hormonet. Visst så har läkaren kanske koll på vad hon gör men jag känner mig förvirrad. pratade med ssk igår när jag lämnade blodprov för att kolla hormonet men hon vet liksom ingenting om nånting. galet frustrerande! Ska ringa o be om telefontid på måndag.

läkaren sa att mensen kan bli en vecka sen (äl var några dagar senare än vanligt) men om den är på gång nu vad betyder det? att medicinen inte fungerat?

Fan! Börjar bli helt koko här :'(

Knepigt!

Varför fick du liggförbud? För att inte riskera trillingar?
Svar på tråden Vi som börjar syskonverkstad höst/vinter -17