Vi som börjar syskonverkstad höst/vinter -17
Hej hej!
Vi har planer på att starta bebisverkstad i april 2017, det blir vårt tredje barn och de andra två är oplanerade (blir 4 och 6 år under hösten) så ska bli så roligt att uppleva bebisverkstad och få längta och tråna efter pluset <3
Jag läser till sjuksköterska och är klar i januari 2017 så det blir nog bra att börja i april och få jobba in sig lite i sin nya yrkesroll innan man går på föräldraledighet.
SoSS15: Hormonspiral hindrar ägglossning men däremot kopparspiral hindrar inte ägglossning utan fungerar som så att kopparn i spiralen gör det ogästvänligt i livmodern =)
Jag har en kopparspiral och den tar jag ut i mars nästa år. Ska bli så spännande och se hur lång tid det tar innan man blir gravid! Kommer säkert ta jättelång tid bara för att man har två oplanerade sedan innan :P
Jag känner direkt när jag har ägglossning, får sådan smärta i äggstockarna. Men innan barnen så kände jag aldrig sådant där ;)
VictoriaBerggren: Du skulle ju kunna köpa ägglossningstest och föra in resultaten i en mens-app för att få koll på när ägglossningen sker =)
Vill bara avsluta med att shit vad jag längtar efter att få starta bebisverkstad! <3 <3