Inlägg från: Anonym (kijhghj) |Visa alla inlägg
  • Anonym (kijhghj)

Fiasko till möhippa

Påven Johanna skrev 2016-07-26 17:55:31 följande:
    Man kan inte supa någon under bordet som inte själv vill dricka sprit. Och ts var med dag 2, hon missade däremot vad hon kallar finalen av dagen för att hon själv druckit för mycket. Det är det som är min poäng. 

Med mindre än att ts var fastbunden och fick vodkan i sig genom tratt så blev hon inte tvingad. Det är oerhört larvigt att påstå något sådant. Hon blev erbjuden sprit och valde att dricka den.
    För vissa ÄR det svårt att säga nej när någon trugar på det vis som jag uppfattar att TS kompisar gjorde. Kompisar skulle jag inte vilja säga att de är, idioter som bör bli uteslutna från vänskapskretsen och bröllopet är vad de är enligt mig.

Efter att TS tagit de första glasen för att inte vara en party pooper så var det troligen än mer svårt att säga nej och efter några till så var hon redan full. Har du ingen empati eller förståelse alls? Jag hade lätt kunnat säga nej och vägrat dricka i den situationen och sagt min ärliga mening om den som försökte få i mig något.
    Men å andra sidan vet mina vänner det och de är vänner på riktigt och skulle aldrig hitta på något så jävla elakt som det som TS blev utsatt för.

Svar på tråden Fiasko till möhippa