Inlägg från: Anonym (julia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (julia)

Fiasko till möhippa

De vet att du är konflikträdd och har kontrollbehov och utnyttjade det för sitt eget nöjes skull. Riktigt omoget.

Sen, för din egen skull, tror jag att det skulle vara bra för dig att lära dig våga ryta ifrån i situationer du känner dig obekväm i. Jag var konflikträdd när jag var yngre men nu är jag inte rädd för att säga till på skarpen, både till vänner, familj och främlingar, och det är sååå skönt att slippa jobbiga situationer bara för att man är rädd för att "förstöra stämningen" Glad

Jag skulle definitivt ha strukit dessa "vänner" från inbjudan till bröllopet. Fast jag vet ju inte hur nära vänner ni är, hur väl ni känner varandra och så. Om de inte riktigt förstod att du menade allvar så kanske de inte inser hur dumt de betedde sig, de kanske trodde det skulle bli extra spännande, att du typ skulle få skrattanfall av den nakne mannen, tycka det var "förbjudet" på ett sexigt sätt, och tycka det egentligen bara var roligt att få släppa loss, om du förstår? Korkat av dem ändå, inte okej alls. Om de däremot står dig väldigt nära och vet exakt hur illa du mår av sprit och känner dig jätteobekväm med nakenhet så är de ju riktiga svin.
Svar på tråden Fiasko till möhippa