• stipe

Vilka babyskydd passar med Emmaljunga?!

Hej!

Vi har köpt en enmaljunga barnvagn med chassit city cryptonite. Jag har svårt att förstår vilka babyskydd som passar till vagnen. Nör jag söker på adapter så står det några. Ex britax, gäller det alla britax skydd? Hjälp mig att förstå vilka vi kan titta på son passar.

• Svar på tråden Vilka babyskydd passar med Emmaljunga?!
  • stipe

Jag ficl veta att det är 3 olika tillverkare som man kan använda. Ett av dem var maxi cozy eller vad dem heter. Sen om det var brio/britax kommer jag inte ihåg. Har hört att man kan som du säger, sätta i adapter i britax (ca250 så ska det funka. Tycker dock att det är svårt att förstår vilka som passar av dem tillverkarna som skall gå (enligt babyproffsen) då det finns en uppsjö av modeller. Alla kan väl inte passa?

• stipe

Så. Dett är möjligen så att de babyskydden som ej passar på emmaljunga adaptern, går då att köpa (som man stoppar in i babyskyddet) så att det funkar?

• stipe

Ni som har detta och använder det. Är det var det? Använder man detta, Eller är det onödigt? För/nackdelar? Jag vet ex att barn ej ska ligga för länge i skyddet. Men så man använder ju detta kortare turer. När använder ni erat?

Svar på tråden Vilka babyskydd passar med Emmaljunga?!