Anonym (Kunskap vinner) skrev 2017-11-23 11:33:22 följande:
Anonym (suck) skrev 2017-11-23 09:48:14 följande:
HUR VÅGAR DU jämföra björnar katter och vampyrer med att vilja byta kön, det är ju såklart inte samma sak man kan ju inte vara vampyr det vet ju alla. Men att va född i fel kropp är ju helt normalt.
Ja du förstår...
Har ju dock sett outsiders där folk både är katter och hundar och hästar. Och de har de ju rätt att vara i dagens PK samhälle. MEN det jag undrar är att i och med att tidelag numera är förbjudet i sverige, kan man då dömma dem som ligger med dessa personer för det?
Är jag ignorant, för att jag inte håller med dig menar du?
Ja det är lekar i 99,999% av fallen men att föräldrar sdan puchar sina barn till att tro de är annat och att det är ok att tro så, detta skapar ju en stor förvirring bland barnen om vad de är och inte är. Att ens diskutera kön och att det är ok att vara född i fel kön med så små barn som folk gör idag är skrämmande att ge dem alternativt som de troligen bara lekte men sedan kan välja helt plötsligt att de kan skapa sin egen könsidentitet vid låg ålder, vem vill utsätta sina barn för det??
Och bara för att en pojke blir en flicka och vs verkar ju inte betyda någon livskvalite då de ändå mår dåligt och många begår självmord. För de kommer ALDRIG kunna bli något som de inte är. Hur mycket operationer de än gör och hur mycket samhället än anpassar sig efter det så kommer de ALDRIG kunna byta kön. Ingen man kan föda ett barn, ingen kvinna kan få fungerande penis med sädesledare osv osv. De kan fejka det men aldrig bli det. Man kan kalla en pojke för hon men han kommer alltid vara och förbli en pojke.
Och jag är inte gay eller transgender motståndare, snarare tvärt om, men varför skall man ljuga om saker för att va PK