Inlägg från: Anonym (V) |Visa alla inlägg
  • Anonym (V)

Återuppta gothisk stil.

Min kille hade en skitful stil när han var yngre. Om jag leker med tanken nu att han skulle börja klä sig så på fritiden (på jobbet går inte, kostymkrav) så skulle jag ärligt talat inte fixa det. Jag älskar honom och så men attraktionen måste finnas där.

Prata med din flickvän om det, hon kanske till och med skulle gilla stilen! Eller åtminstone inte ha något emot den. Så prata med henne så fort som möjligt så slipper du tänka på det och oroa dig.

Hoppas allt löser sig, alla har rätt att få uttrycka sig och känna sig hemma i det de har på sig.

• Anonym (V)
    Anonym (Gothare igen?) skrev 2016-07-12 09:02:32 följande:

Jag får göra det, det är det enda rätta.

Får se hur hon reagerar, om det blir bu eller bä..

Ngt. av det blir iaf. återstår & se vad bara 

Hoppas det går bra :)
  • Anonym (V)
    Anonym (var gothare) skrev 2016-07-12 09:20:55 följande:

Jag var själv gothare som ung...min nuvarande kille hade aldrig kunnat acceptera om jag gick tillbaka till det. Jag hade heller aldrig velat göra det. Jag känner att det tillhör ungdomen...tycker faktiskt det är rätt pinsamt se folk på 40-50 år gå klädda så fortfarande...

Om man mår bra av att klä sig så och man känner sig som sig själv igen är väl det jättebra? Förstår inte varför det skulle vara pinsamt att någon trivs i en annan klädstil.... Här i Stockholm är det inte konstigt alls.
  • Anonym (V)
    Anonym (var gothare) skrev 2016-07-12 09:20:55 följande:

Jag var själv gothare som ung...min nuvarande kille hade aldrig kunnat acceptera om jag gick tillbaka till det. Jag hade heller aldrig velat göra det. Jag känner att det tillhör ungdomen...tycker faktiskt det är rätt pinsamt se folk på 40-50 år gå klädda så fortfarande...

Tycker dessutom att folk som resonerar så är mer pinsamma än de som vågar vara sig själva :)
  • Anonym (V)
    Anonym (Gothare igen?) skrev 2016-07-12 09:27:20 följande:

Det är nog samma för mig, att min nuvarande aldrig skulle kunna acceptera det.

Jag tycker iof. inte att kläder, oavsett stil är pinsamt på ngn, förutom

vargtröjor däremot, där är min gräns passerad med råge..

Hehe. Såg en modebloggare som hade på sig en sådan förra veckan... Blev milt sagt väldigt förvånad :p
  • Anonym (V)
    Anonym (var gothare) skrev 2016-07-12 10:10:42 följande:

Det är din åsikt. Och jag har min. Jag känner att jag även har svårt umgås för mycket med folk som har konstiga ideér och kläder över lag. förstår inte varför det är så viktigt att jobba sig med en massa grejer och vad man vinner på det osv...har som sagt ändå själv varit i kulturen i många år men kan inte förstå varför man vill stanna eller gå tillbaka.

Ja vi är alla olika. Själv har jag aldrig klätt mig alternativt men har två vänner som gör det. Förstår definitivt varför och tycker det är befriande att se dem må bra i det. Bra att du trivs som du är nu :)
  • Anonym (V)
    Anonym (Gothare igen?) skrev 2016-07-12 10:18:54 följande:

I min mening går man åter (vill gå åter) för att det är så jävla snygg stil..

:) man hör verkligen hur mkt du vill klä dig så igen och jag tycker du ska följa den känslan...
Svar på tråden Återuppta gothisk stil.