Nya tag efter missfall
Jag fick ett tidigt missfall v6 här i början av juli, blödde ca 1 vecka. Hur länge väntar ni innan ni försökte igen ? Och efter ett missfall kommer mensen igång som vanligt?
Jag fick ett tidigt missfall v6 här i början av juli, blödde ca 1 vecka. Hur länge väntar ni innan ni försökte igen ? Och efter ett missfall kommer mensen igång som vanligt?
Jag hade mer som en kraftig mens, samma här mer psykiskt. Sen lite oro för att det ska hända igen, det är väl bara att vänta och se antar jag. Ägglossning har jag ingen koll på. Hoppas iaf få slippa att vara med om det igen. Jag önskar dig lycka till
[quorn=76799325][quote-nick]Isadora91 skrev 2016-07-14 20:56:13 följande:[/quote-nick]Jag försökte direkt efter MF, mensen kom dom den skulle direkt efter men blev inte gravid direkt efter. Min kropp verkar vilja ha en mens innan de blir ett bra ägg igen. Blev gravid med en månad emellan men blev MF igen i v.5, nu har det gått två månader och hoppas på denna ÄL :) Ska tillägga att jag haft ganska "lätta MF" för min kropp iallafall, psyket tog de värre på.. Men mår bra nu :)[/quote]