Marit86 skrev 2016-08-03 11:59:11 följande:
Ringde i morse och har inskrivning om några veckor!
Så kanske kanske nåt på gång hos dig med? Hoppas :) Jag har försökt låtsas som det regnar båda gångerna och testat på bim eller dagen efter, och då har jag ju nästan redan vetat. Då har det varit tydligt plus båda gångerna. Tänker att om det blir plus innan är det ju inte 100 säkert att det håller i sig i alla fall eftersom det tydligen är vanligt med supertidiga missfall. Och blir det neg så hoppas man ju i alla fall, så försöker ha tålamod. Sen tittar jag åt andra hållet eller på mobilen tills det gått 2 min eller vad som står på paketet och förbereder mig på att acceptera vad än resultatet är. Sen tillåter jag mig att titta. Så gjorde jag sist med.
Tycker det är så himla märkligt med hela grejen, helt sjukt hur det går till. Man har ingen aning om vad som pågår, men med en enorm tur så skulle ett litet hjärta kunna börja picka därinne närsomhelst och sedan kanske det slår i hundra år framåt. Sist tvivlade jag på om jag missuppfattat något eller om jag verkligen var gravid ända tills jag såg det på kubtestets ultraljud.
Har varit sträng med att inte testa före så jag blir för hoppfull eller börjar bortförklara negativa resultat med att det är för tidigt. Köper bara ett enpack och testar en gång. :D tråkigt kanske men jag försöker hålla mig rationell.
Ja jag hoppas verkligen de!! Ska försöka hålla mig till någon dag efter BIM!
Det va bra tips! Man blir ju så besviken när de inte är två streck, men nu efter två MF kommer jag inte kunna känna riktig sprudlande glädje förens jag ser ett litet tickande hjärta på UL <3
Vilka tecken fick du som gjorde att du förstod denna gång innan du testade dig?