Hur få slut på taffsandet och våldtäkter på festivaler?
FDFMGA skrev 2016-08-06 19:35:34 följande:
Där är vi helt överens jag har sällan förstått dina inlägg mot bakgrund av att jag under många år hade som yrke att få snåriga texter andra producerat att bli begripliga så har jag antingen tacklat av fullständigt eller också är det inte mycket substans i det du skriver.Att jag anser att dina åsikter saknar styrsel är inget personangrepp utan ett påstående om just dina åsikter Det är viktigt att förstå skillnaden mellan åsikt och person. Det är också min övertygelse att populismen till sin natur är sådan att den i första hand appellerar till okunniga personer och/eller de mer intellektuellt begränsade av oss.
Du får gärna förklara hur du anser att man bör bemöta populismen men min åsikt är att den inte ska kammas medhårs. Därmed inte sagt att man ska förtiga problem. Själv anser jag att invandringsdebatten i Sverige har blivit betydligt bättre sedan de anständiga partierna började inse att man kan förhålla sig kritisk till många företeelser utan att man på något sätt uppmuntrar den renodlade ignoransen bland SD-populisterna.
Blev inte ditt problem med mina åsikter utrett i föregående inlägg? Vi tar det igen;
FDFMGA skrev 2016-08-06 16:14:54 följande:
Problemet är att du vinglar i dina åsikter så att det stundtals framstår som att du syftar å¨populistpropagandan som propagandamaskineriet.Digestive skrev 2016-08-06 17:06:17 följande:
Det är vad jag syftar på.Det är ingen idé att spinna vidare på någonting i den här röran. Du tror ju till och med att diskussionen om person- och gruppangrepp handlar om dig och mig.