Inlägg från: Bakslag |Visa alla inlägg
  • Bakslag

Hur få slut på taffsandet och våldtäkter på festivaler?

6. Kemisk kastrering

• Bakslag
    FDFMGA skrev 2016-08-21 11:17:41 följande:
    Nej, jag lär inte mina barn att tafsa eller att undvika män för att slippa bli tafsade på.

Men du menar säkert att du vill lära dina eventuella barn att undvika män med ett utseende som inte är som hämtat ur en illustration från "Bullerbybarnen". Det kan du förstås göra om du vill, men jag sysslar inte med rasistisk uppfostran.

Har du någonsin funderat på hur stor andel av de ensamkommande pojkarna som fått asyl här som sysslar med att trakassera flickor sexuellt?

Eftersom jag har barn i precis den ålder där det  är som störst risk att de ska råka illa ut så har vi självklart pratat en hel del om hur man kan förhålla sig och vad man kan försöka göra om man hamnar i en situation när någon/några hotar eller inkräktar på ens sexualitet - men inte i termer av att det är ensamkommande flyktingar som är hotet.

Så enkelt är det ju inte.
    Nä, så enkelt är det inte! Men så här ebkelt är det:

Man blir uppfostrad av sina föräldrar i vad som är rätt och fel, samt att man får sin syn på hur relatioenen mellan man och kvinna ska vara via sina föräldrar. Om utifall detta går snett och unga individer ger sig ut i folksamlingar med enligt oss en felaktig atttityd, är det inte vår sak att upfostra dem. Vår sak är att skydda offren för detta sketan beteende. Med andra ord, felupffostrade hormonstinna unga män som begår olagliga handlingar kan man fixa hyfsat med hormon nedsättande medicin, eller vad vi kallar kemisk kastrerering.

Det eller eller låsas in, bara att välja och sluta dravlka med den här skiten.

Har inte ett dugg med "skrikhöger" eller vänster att göra, utan bara ett skydd för din och min dotter! Offren ska alltid skyddas först!
  • Bakslag
    FDFMGA skrev 2016-08-26 07:36:34 följande:
    Alltid intressant att få ta del av tankarna från Familjelivs invandringskritiska falang
    Tur att det fångade ditt intresse.

Vad i det som jag skrev innan skulle göra mig invandringskritisk? Jag tror mig inte peka ut någon speciell grupp mer än ouppfostrade unga män som begår ett brott som en vuxen man i många fall skulle dömas till fängelse för.

Frågan är bara hur du tänker dig att man ska få slut på att killar i grupp ger sig friheten att sexuellt ofreda tjejer. Vända andra kinden till funkar dåligt enligt mig.

Kom gärna med en åtgärdsplan istället för byta ämne och peka ut vad du tror att jag har för syn på invandring.
Svar på tråden Hur få slut på taffsandet och våldtäkter på festivaler?