Inlägg från: PixieP |Visa alla inlägg
  • PixieP

Hur få slut på taffsandet och våldtäkter på festivaler?

1. Dags att tala med dom skyldiga om vilka värdegrunder vi har i Sverige

2. Nolltolerans och obligatorisk utvisning vid upprepade sexbrott

3. Ingen stor grej och pojkar är pojkar

4. Porta alla ensamstående från festivalen

1 & 2 & i förlängningen 4 om det inte hjälper.

• PixieP
    Gert skrev 2016-07-18 17:19:03 följande:
    Inom en snar framtid kommer väl en natt utan stenkastning och bilbränder bli en nyhet. Det är sjukt hur samhället har förändrats till det sämre och när man påtalar orsakerna kommer skrikvänstern och brölar. 
    Give ´em Hell!

Japp, jag är faktiskt orolig över att Sverige kommer bli som vilda västern igen, där män bär vapen och kvinnor bär täckande kläder och ett naket smalben anses omoraliskt... och jag menar inte om femtio år. Det kommer ske mycket snabbare än så.
  • PixieP
    Gert skrev 2016-07-18 17:29:31 följande:
    Det sker redan i en del förorter. Män bär vapen, kvinnor bär heltäckande kläder och tjejer som bär utmanande kläder blir kallade för horor av shariapolisen. Välkommen till det feministiska Sverige 2016!
    Give ´em Hell!

Jo jag vet, tyvärr. Undrar om det kommer bli enklaver i Sverige? Inbördeskrig, de som vill ha sharia och de som inte vill. För min del skulle Tensta och Södertälje och större delen av Malmö redan nu kunna kalla sig annat land. De får klara sig utan våra skattepengar.
  • PixieP
    Speakers Corner skrev 2016-07-18 18:02:52 följande:
    Men snälla nån, cirka 7% procent är invandrare från Mena, och då räknar jag högt. Och av dom vill bara en ytterst liten bråkdel ha sharialagar,  Det är cirka 93 procent som överhuvudtaget inte kommer från dom länderna, dom allra flesta av dom är svenskar. Och du är rädd för inbördeskrig. Kom igen nu hör du inte själv hur absurt det låter. Du behöver inte vara orolig för det. 

Jag vill gärna se dina källor på att 7% är MENA-invandrare och 93% är svenskar. Hahaha det här är så fel det bara kan bli, drog du detta ur en hatt eller? Skrattar ihjäl mig!
  • PixieP
    lollys skrev 2016-07-19 15:00:52 följande:

En????

Är du helt världsfrånvänd?

Hon menar nog en om dagen, och det är snällt räknat.
  • PixieP
    Speakers Corner skrev 2016-07-18 20:56:53 följande:

Här ska du se.

"2015 var 16 procent av Sveriges befolkning är född utomlands vilket motsvarar strax över 1,6 miljoner människor. Ungefär hälften av alla utrikes födda personer kommer ursprungligen från ett europeiskt land. Finland är sedan lång tid det vanligaste födelselandet bland utrikes födda i Sverige. Det näst vanligaste födelselandet bland utrikes födda i Sverige idag är Irak, följt av Polen.8"

16% är utrikesfödda, hälften av dom kommer från ett europeiskt land.

Det lämnar 8% kvar, nu kommer ju inte alla dom från menaländerna.

Men även om dom gjorde det så låg jag ju rätt, cirka 7% skrev jag och det 

visade sig ju stämma rätt bra. 

Källa: www.migrationsinfo.se/migration/sverige/

Hur många procent menar du att det är från menaländerna, och vart är dina 

källor, nu är det dags för dig att bekänna färg. 

Nu ska du få höra:

m.facebook.com/gothiacup/posts/10154295655079593

• PixieP
    lollys skrev 2016-07-23 12:42:58 följande:

Så fyra! gruppvåldtäkter i samma område under kort tid, säger inte mycket?

Detta kan ni vänstertomtar försöka förklara bort hur mycket ni vill. Det Är inga svenska ungdomar som är bakom det här. 

Sen har vi fyra underbara gruppvaldtäkter i Kalmar också. Ack Sverige du sköna...
  • PixieP
    FDFMGA skrev 2016-07-27 10:54:41 följande:

Underbara!

Inte nog att ni sverigedemokrater frossar i våldtäkter, somliga av er anser till och med att de är underbara.

Inte konstigt att offentliga personer, dvs kvinnor i offentligheten, som uttalar sig negativt om Åkessons klan blir överösta med våldtäktshot.

Perverst, är bara förnamnet. 

Fortsätt straffa ut dig själv. Bara fortsätt.
  • PixieP
    FDFMGA skrev 2016-07-27 10:54:41 följande:

Underbara!

Inte nog att ni sverigedemokrater frossar i våldtäkter, somliga av er anser till och med att de är underbara.

Inte konstigt att offentliga personer, dvs kvinnor i offentligheten, som uttalar sig negativt om Åkessons klan blir överösta med våldtäktshot.

Perverst, är bara förnamnet. 

Fortsätt straffa ut dig själv. Bara fortsätt.
  • PixieP
    FDFMGA skrev 2016-07-27 14:34:39 följande:

Nja, nu förstår jag inte riktigt.

Det var någon klananhängare som skrev att det var underbart med våldtäkter. PixieP tror jag visst att hen kallar sig.

Jag kan citera om du inte tror mig

Vad fAAn är en "klananhängare" för något? Jag är varken med i KKK, eller några skotska klaner såvitt jag vet.

Jag använde ironi, men jag förstår att du har svårt med det, och satir (och antagligen humor också) och att du ser världen som svart eller vit. "Antingen är man god, eller så är man ond"?tänk. Det finns inget annat i din värld. Fine.

Se dig själv satt på mental ignore. Synd att det här forumet saknar en så basal funktion.
Svar på tråden Hur få slut på taffsandet och våldtäkter på festivaler?