• Madfih072

Bim aug 2016

Hej! Vet inte om jag skrivit i denna tråd någon gång men försöker skaffa ett syskon til min 2-åring här hemma. Fick första äl efter ppillerstop i sön/mån då jag testade fullt utslag på stickor. Har liksom du Emmissara lång cykel på ca 40 dagar och det tar ju så lång tid mellan varje försök!! Hade så med första barnet med... Idag var första gången jag kände mig irriterad på sambon så antar att det var PMS-symtom och tror med detta att det ej tagit sig. Med första barnet förstod jag då jag fick en nidblödning.

Känner ingenting alls, någon som varit gravid utan att känt något innan? Vill bara att Bim ska komma 1/8 så jag vet med säkert att det ej tagit sig så jag kan börja om igen.....

• Madfih072

Ja lång cykel suger!! Ja rosenrot åt jag när jag blev gravid med första barnet då jag var osäker på om jag hade äl och lång cykel då och då tog det sig. Hoppas det kan hjälpa dig med! :) Nu vet jag att jag hade äl då jag testar med stickor men hoppas som du säger att det tagit sig ändå fastän jag icke känner varken bu eller bä... Den som lever får se! När hade du Bim sa du? Vi får hålla tummarna ihop! :)

• Madfih072

Såg nu att du just haft äl! Då är vi ju nära varandra i dagarna då jag troligtvis hade i måndags :) Heja heja oss!

• Madfih072

Äl+5 idag här och inga känningar alls... Vet inte om det är bra eller dåligt men förväntar mig inte att det tagit sig eftersom jag inte fått några tecken på att det skulle gjort det :/

• Madfih072

[quote=76820918][quote-nick]stellanocte skrev 2016-07-23 08:36:06 följande:[/quote-nick]Menar du på ägglossning eller befruktning? Det är nog många som inte har några särskilda symptom på ägglossning så den kan ju absolut ha skett. På befruktning är det nog extremt ovanligt att ha symptom så tidigt, då ägget kanske inte ens har fäst. 

Nej jag menar 4 dagar sedan jag hade ägglossning och jag inte känner mig varken gravid eller ej... Inga symtom på något. Men vi hoppas hoppas här hemma! :)

• Madfih072

[quote=76821269][quote-nick]Anonym (Längtar) skrev 2016-07-23 11:50:25 följande:[/quote-nick]Jag hade också ÄL i söndags eller måndags och jag känner precis som du! Jag inbillar mig själv att jag känner av symtom som ömma bröst osv. Men jag försöker ha inställningen att det inte blivit något denna månaden så kanske man inte blir lika besviken när mensen kommer. Men det är svårt att överanalysera kroppen! :P När har du BIM? :)[/

Tror att jag har Bim 31 juli-2 aug då jag inte ver hur lång lutefas jag har :/ Men jag tänker att har den inte kommit innan den 2a så kan jag ju testa. Är ingen testaholic utan kör bara med äl-test för att hitta äl-test än så länge. Gravtest känner jag att jag lär väl märka något före eller senare ;) men tar ifall mensen inte har kommit den 2a. När har du Bim?

Svar på tråden Bim aug 2016