SamsonS skrev 2016-07-13 23:59:46 följande:
Ja, jättetråkigt att behöva hoppa hit. Denna gången känns som den värsta hittills för mig.
Gött att får tröstäta ibland när man känner sig nere. Min man är väl inte involverad så mycket i allt, han menar att det blir när det blir typ, men såklart att han märker på mig att jag blir ledsen, och det smittar väl av sig lite på hela familjen.
Har varit en helt fruktansvärd kväll, och ingen glass blev det heller...en dotter med helt galen trots som har börjat säga mer ellr mindre elaka saker till sin föräldrar, det blev droppen ikväll när hon skulle sova och jag har bara gråtit och gråtit. Känt mig som en riktigt usel förälder som blir arg och frustrerad på mitt barn, hon förstår ju inte riktigt varför mamma inte är som vanligt...
Nej nu får jag försöka rycka upp mig!
Äl har jag väl ungefär runt 1-2 aug. Har oregelbunden cykel så vet inte exakt än. När har du?
Åh, det är OK att vara ledsen. Du är inte en sämre förälder för det
Alla har sina bra och dåliga dagar.. Du får äta glass idag istället!
Jag borde ha ÄL 25-26 juli tror jag. Ska börja testa med ÄL-stickor nästa helg så det är inte långt förrän det är nya försök här
Jag har pratat en del om stickor här hemma. Förra gången när jag blev gravid testade jag negativt på ÄL + 15 eller 16 (CB digital) och trodde det var kört. Testade positivt först en vecka senare (då jag testade igen). Börjar tro att jag kanske har senare ÄL trots att stickorna ger utslag den dag vi ligger så att säga. Vi ska i alla fall försöka även någon dag efter stickorna gett positivt för att gardera oss