• BabyJ

Bim aug 2016

Ansluter mig gärna till denna grupp. Fick ett tidigt missfall i v.5 i april, nu hoppas vi på att det tar sig denna gång. Haft regelbunden mens efteråt och har bim 2/8. Sista mens var 5/7, såg att vi är fler med samma datum ????????

Bara att kämpa!

• BabyJ
    IA89 skrev 2016-07-15 08:02:58 följande:

Fick också tidigt missfall i April, har regelbunden mens och har BIM samma datum som dig! (Även mens den 5/7 sist) Så ÄL i helgen (men testar inte denna månad) Hur länge har ni försökt?

Har försökt sen december, jag har tre barn sen tidigare och detta blir vårt första gemensamma.

Vi har verkligen samma utgångsläge! Har ni barn sen tidigare?
  • BabyJ
    1315 skrev 2016-07-23 17:16:15 följande:

Mitt humör idag :s !!! Fy! PMS gånger tusen ungefär.. Så fruktansvärt irriterad över allt och ingenting blir som jag vill.. Började precis böla över att vi hade stökigt hemma.. Min sambo sa "är du inte gravid nu så är jag förvånad, för detta humör har du bara när du är gravid.. Gå nu in och ta ett varmt bad och lugna dig lite"

Någon som känner igen sig,

Känner igen mig! Funderade just över om man redan kan känna av symptomen, jag har alltid testat tidigt med min tidigare graviditeter som jag upptäckt just pga illamående.

Började störtböla för att middagen var så god, känner mig tröttare än vanligt, lite rivig i humöret, mår illa, ömma bröst... Hoppas hoppas!

Bim 2/8.
Svar på tråden Bim aug 2016