• Fkvi

Bim aug 2016

Jag och min sambo försöker få vårt första barn. Siktar på BF innan sommaren nästa år. Blev ingenting nu så nu blir det tredje försöket! Har egentligen BIM idag men ingen mens än :) Har testat och är inte gravid, dock bara testat på eftermiddagar. Inga symptom heller så.

Nästa BIM 13 aug!

• Fkvi

Äntligen kom mensen igång! Dock en dag sent så lär ha ÄL och nästa BIM lite senare än vad jag först trodde :) ÄL 1 aug och BIM 15 aug istället för 31 juli respektive 13 aug

• Fkvi
    Ememem skrev 2016-07-14 19:09:41 följande:

Haha, jag skulle också precis gå in och uppdatera BIM listan från den 13 till 15 aug då mensen kommer lite senare än jag trodde. Har troligen äl 1 aug också.

Haha oj, vi verkar följas åt ;) hoppas detta blir vår gång! kan du ändra mig också? Min dator är på lagning och vill inte skriva inlägg där från mobilen.
  • Fkvi

Blir nog inget plus denna gång heller, fyra dagar kvar till BIM och inga symptom i sikte (inbillar mig ömma bröst och molvärk men kroppen lurade mig förra gången så är samma nu..), hoppar över till sep-tråden <3 grattis till alla som fått ett plus iallafall!

Svar på tråden Bim aug 2016