Bim aug 2016
Hej! Jag borde ha BIM runt 4/8 så jag hoppar gärna på. Har just tagit ut kopparspiral och ska försöka få ett syskon till vårt första barn som är född -15 ????
Hej! Jag borde ha BIM runt 4/8 så jag hoppar gärna på. Har just tagit ut kopparspiral och ska försöka få ett syskon till vårt första barn som är född -15 ????
När är din från -15 född? Min är född i februari :) Ska bli riktigt spännande att sätta igång med det här igen, känner mig redo nu :)
Kul att vi är ett par stycken! Ska vi fixa BIM-lista? :D
Toppen med lista! Kul att vi följs åt, hoppas på många fina plus i augusti då :) Nu vill man ju nästan ha augusti snart även fast det, i alla fall för min del, innebär att semestern är över, haha
Äl-känningar som fasen men inget positivt test ännu. Denna väntan :P bara o ligga i haha..
Haha ååh me too!!
Utifrån dagens så borde bli positivt imorn eller måndag här med :D äl på måndag/tisdag då förhoppningsvis! Förstår bara inte varför jag ska behöva känna så mycket så långt innan ;P jaa hejaheja!!
Haha nej men va roligt :D! Så här såg kvällens test ut iaf ;P samma för dig ;)?
Ah sweet :D vi åkte på utflykt till Åland imorse så kunde inte testa på hela dagen haha. Dryg väntan xD
Ska bli spännande att se om det är ytterligare lite starkare imorn eller om det är på väg ner nu. Tolkar det där som så gott som positivt iaf :P
Drygaste väntan framför oss, men som tur är har jag o familjen massa skoj som väntar så kommer ha annat o tänka på phew! Lycka till nu ;)
Samma här haha.. 8/8 är det back to reality, men då är iaf mensen slut om det nu inte tar sig o strax efter det kan man påt igen xD
Han fyller 2 i aug<3 har du barn sen innan?
Åh vad kul och spännande att vi är ett helt gäng nu!! Ser framemot augusti massor nu!!! :):)