Stockholmsmammor bf våren 2017
Hej!
Några fler som väntar barn under våren 2017 som bor i Stockholm?
Hej!
Några fler som väntar barn under våren 2017 som bor i Stockholm?
va roligt! Jag väntar mitt första barn i februari! Vart tycker ni man ska försäkra sig? hur gammal är alla? ????
Hej! Jag går gärna med i den här tråden. Är er FB-grupp mycket aktiv? Vi har bara berättat för några få utvalda än så jag väntar gärna med att gå med i en grupp tills om ett par veckor. Är beräknad till slutet av januari och väntar vårt fjärde barn. Har denna graviditet mått fruktansvärt illa och hoppas innerligt att det ska börja gå över, testade alla mediciner men hittade till slut en som åtminstone hjälper lite.
Hej!
Här kommer en till med bf i mars! Inte officiellt än men är gärna med i facebookgrupp. Dock nybörjare här. :) Hjälpt mottages tacksamt.
Hej Allihopa!
Jag är 25 år och bor i Västerort. Gravid med första barnet tillsammans med min sambo som är 27 år. BF i mars om allt går som det ska :) Finns det en hemlig FB grupp specifikt för Stockholmsmammor?
Hej!
Går gärna med i er fb-grupp jag med :)
Hur gör jag?
har haft ett par tuffa veckor och inaktiv men vill gärna gå med i fbgruppen nu :) har pmat
Hej! Det finns en hemlig Facebook-grupp redan :) skicka PM till mig om ni vill vara med!
Hej!
Är 25 år och väntar första barnet i mitten av februari med min sambo som är 29. Bor i norrort :)
Hej alla! Väntar första barnet i slutet av Feb, bor i norrort och är 31år. Har haft 2 ma innan så är väldigt orolig och längtar till kub ul då jag förhoppningsvis kan slappna av och njuta ...
Hej!
Har lagt till/svarat alla som skickat pm gällande fb-gruppen. Ledsen för sent svar men har varit på semester :)