Inlägg från: Valkyria75 |Visa alla inlägg
  • Valkyria75

Vad fan är grejen med Oxfile?

Haha sitter du och debatterar det här fortfarande?! Det har ju gått flera år sedan sist :) men dina inlägg låter precis likadant, amma argument :)

Jag tycker iaf forfarande att oxfilé är godare än det mesta. Men jag varierar mig ofta och gärna så jag äter mycket olika sorters kött.

Vad det kostar är totalt irrelevant för mig, och jag går aldrig runt och berättar för någon vilket kött jag åt till middag igår, så inte äter jag oxfilé för att skryta... Vem blir förresten impad av att man äter oxfilé??? Bar att tro det får mig att fnittra lite :)

• Valkyria75
    infochristina skrev 2016-06-29 22:22:06 följande:

Själv föredrar jag helstekt oxfile medium rare

Gud så gott det ser ut!!! Nu blev jag hungrig :)
  • Valkyria75
    K grrl skrev 2016-07-03 08:19:17 följande:

Jag har alltid antagit att folk i gemen lagar till finkött för att de inte har kunskapen att tillaga annat.

Tycker du att 'finkött' är lättare att tillaga?
  • Valkyria75
    Daniel12 skrev 2016-07-26 09:02:57 följande:

Det ÄR skryt OCH ett hån, vilken mask man än väljer att klä det i. PUNKT!!!

Men suck... Du vill bara provocera eller hur? Är det därför du behövde skaka liv i dem hör tråden igen?

Någon som äter oxfilé något sånär regelbundet lägger förmodligen mindre pengar på det än en rökare lägger på cigaretter. Inte håller folk på och startar trådar om vilket jävla skryt det är att röka på stan. Det är ju inte normalt att ha råd att köpa cigg!! Vilket HÅN mot oss andra som inte röker. Inte är det gott heller! Jag har faktiskt provat flera olika märken. Tycker inte alls om det. Så ALLA som påstår att de röker för att det är gott... De vill egentligen bara skryta med hur rika de är!!
Svar på tråden Vad fan är grejen med Oxfile?