Inlägg från: Kasperina |Visa alla inlägg
  • Kasperina

Vad fan är grejen med Oxfile?

Då har du inte köpt rätt sorts oxfile! Köp amerikansk, lite dyrare men väl värt det! Smakar fantastiskt och smälter i munnen!

• Kasperina
    Daniel12 skrev 2016-06-29 16:16:05 följande:
    Naturligtvis erkänner de inte öppet att de vill stoltsera. Då faller ju deras mask av direkt. Nej, det görs på ett subtilt sätt, men inte så subtilt att man inte efter sin magkänsla och intuition kan fatta vad det egentligen handlar om.
    Eller möjligen pratar de bara om att de har hittat en maträtt de tycker är god...
    Nu är jag totalt ointresserad av mat så det skulle aldrig falla mig in att börja prata om vad vi har ätit hemma (förutom thaigrytan på falukorv, den var jag lite stolt över eftersom ungarna åt den trots curry och kokosmjölk ) men om du tex börjar prata om viner kan jag nog kasta in ett tips eller två, som möjligen kan anses ligga åt det dyrare hållet. Jag är dessutom en riktig snobb när det gäller cider, fick en cider gratis på en pub på Heathrow för att jag ondgjorde mig över alla galna cidersmaker vi har i Sverige och bartendern tyckte synd om mig
    Men stoltsera (utöver som sagt att jag fick barnen att äta thaigryta) vette fasen om jag skulle kalla det
  • Kasperina
    Daniel12 skrev 2016-06-30 18:49:10 följande:
    Men jag dömer dem inte. Döm inte så skall ni inte bli dömda säger Jesus. Och be för era fiender och dem som förföljer er..
    Fast det är ju precis det du gör. Varje inlägg du skrivit dryper av fördömande. Du fördömer alla som inte är precis som du.
Svar på tråden Vad fan är grejen med Oxfile?