Fru Ve skrev 2017-02-25 10:14:32 följande:
Jag har heller inget att komma med gällande igångsättning men du ska se jyns00 att det kommer att gå bra! Stort lycka till i alla fall!
Quirall: spännande! Skönt att veta att barnet kommer på måndag! Lycka till du också!
Själv är jag på BF-9 idag..... är övertygad om att jag går över tiden åtminstone en vecka så jag räknar med minimum ett par veckor till eller mer. Måste försöka hitta på saker varje dag i alla fall något litet fast jag egentligen inte orkar. Är också ensam med barnen idag då mannen jobbar. Men 5-åringen är hos grannen och leker vilket är en skänk från ovan! Det blir bara slagsmål mellan mina söner, eller skärmtid annars känns det som....usch. Men snart är det över och dessutom vår så man kan vara ute!
Ja här blir det också mycket slagsmål om man inte är med heeela tiden. Mycket skärmtid blir det idag, och för en stund sedan ringde sambon från jobbet och sa att han varit tvungen att ta Treo och gå å lägga sig för han blev akut dålig, hade pratat med sin chef och samma hade hänt 3-4 andra, och vi satt här och åt lunch och plötsligt blev dottern jättehostig och slö så nu är jag supernojig att det är influensa eller kräksjuka eller något på gång. Hjälp vad gör jag då?! Får åka själv till snittet på tisdag..? :'(
Dessutom har jag massor sammandragningar idag och ett par riktigt kraftiga smärtsamma ryggvärkar.
Har förberett mina föräldrar iaf så de eventuellt kan köra in mig om något drar i gång mer :S